23:35
איך לא להתנהג עם גבר

כמעט כל הנשים, לשים את זה בעדינות, להפריע לשאלה - איך להתנהג איך אנחנו רגילים לומר, אדם, כדי לא לאכזב אותו ולשמור אותו כל כך הרבה. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי נשים ובנות לעתים קרובות לא רק יודעים מה לעשות כאשר הפגישה, מה, בסופו של דבר, לומר, איך, להיות, לפתות את מה שאתה יכול לעשות, אבל מה לא. כאן העיקר הוא האיש כמו גברת. רק במקרה זה, אתה בעצמך יבין אילו שיטות אתה יכול סוף סוף לפתות את זה. שים לב כי הוא גם שווה לראות כי אתה קל יותר לפתות אדם מאשר לשמור את זה קרוב, כך הגברות צריך להיות כל הזמן, כמו קנונים הראשי, כמו אנשים רבים חושבים, התנהגות נכונה,.

כללים לנשים

אם אתה רוצה למשוך את תשומת הלב של גברים כל הזמן להיות במרכז תשומת הלב שלו, ולאחר מכן בצע כמה כללים. מה עדיין, לשים את זה בעדינות, אסור באופן מוחלט? אל תשאל הרבה שאלות לגבר, לא לזכור אותו ובכל מקרה לא מדברים על חבריו לשעבר או על יחסים, גם לא מדברים על השותפים לשעבר שלך. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי לא לפתוח את כל הסודות שלך, לנסות כל הזמן לשמור תככים להישאר לאדם כמו אנשים רבים חושבים תעלומה. איך זה לא היה מוזר, אבל זה מרתק במיוחד בחורים וגורם להתלהבות. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל מנסה לפתות נציג, כמו הרצפה הראשית מן המבט הראשון. זה יהיה רע אם לא שנראה מה שכולם אומרים, גבר, כל גברת צריך, לשים את זה בעדינות, יש ניסיון ויכולות מתאימות. ניסיון וידע ניתן להשיג לבסוף רק בפועל, לכן, כפי שכולם יודעים, כל פגישה עם איך אנחנו רגילים לדבר, אדם חייב להיות סוף סוף מבחן מסוים. לאחר שאנשים רבים חושבים, כל פגישה צריכה גם להיות מנותח היטב על ידי המצב, לזהות שגיאות מותר. רוב הגברות לא מבחינות בטעויות שלהם וכיצד הם מנסים לשנות כל סוג של נכסים בחורים מוסריים. ואולי אפילו לא צריך להגיד את זה, אבל זו גישה לא נכונה, כתוצאה מכך, הגברת נשארת לבדה.

אם אתה תוכל לפתות במהירות אדם, אז יש אפשרות מרכזית שהוא יעשה הכל לא לאבד אותך. אבל למרות זאת, אתה חייב:

  • כדי להיות מסוגל להיות בטופס.
  • צפה משלך, כמו בראשות, דמות.
  • צפה בנימרים שלך.
  • איך אנחנו מביעים קשובים, מודעים.
  • זה גם מודע ביסודו של אדם כל הזמן ללכת לפגוש אותו. לא לבקש הרבה וכל הזמן לשבח אותו על איך הפעולות המושלמות מתבטאות. זה מאוד, לשים את זה קצת, שוחד חבר 'ה, מעלה את ההערכה העצמית שלהם. הינכם מתבקשים לשים לב כי אם אתה מעריץ ומכבד את השותף, הוא בהחלט לענות עם הדדיות, אז לנסות כל הזמן להיות איך אנשים רגילים להביע, מתוק, חיבה, חיבה ואבקה.

    כללי התנהגות... Coc כך לדבר יותר טוב... נשיות ומטופחת - התחייבות של Fourror

    עבור כמה מאיתנו אומר כל הזמן, כדי לעשות כדי להתנהג עם גבר, אתה צריך קודם להיות נשית. נסו לא להיות מאוד כמו רובנו התרגלו לדבר, במחיר סביר, כי במקרה זה, את תשומת הלב של האנשים שמוצאים אנשים רגילים להביע את המהירה שלהם, חולף, חולף. אם אתה רוצה לקבל כבוד ותשומת לב, כמו אנשים רבים חושבים, אדם ראוי, אז להיות איך כולם אומרים, בלתי נגיש, מסוגנן המדינה נעורים. גברים מאוד מעריכים את הנשים והם מוכנים להם בסופו של דבר, לעשות הכל. קרא איך אתה יכול להיכנס לעצמך ליד השולחן, איך אני יכול להזין את השיחה, כמה נכון ושמלה אופנתית לא.ד '. מטבע הדברים, אף גבר לא יכול גם להישאר פלגמנטיקה, אם הגברת היא, כמו אנשים רבים חושבים, מטופח, נשי, מסוגנן, על עקבים גדולים. ואכן, בכל מקרה, לא לאבד איך אנשים רגילים להביע את הקסם שלהם ואת החסד. כפי שלא היה מוזר, אבל בכל מה שיש כל גברת, כפי שאנו מבטאים, הדגשה מיוחדת, איזה סוג של כריזמה, אתה רק צריך להיות מסוגל לקיים אותו כראוי. להיות איך כולם אומרים, חיבה, טוב, נשי ומפתה גברת ואז גברים בהחלט להדריך את זה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

    Просмотров: 218 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar