12:08
30 דרכים לשנות סקס אוראלי

בהתחלה, סקס אוראלי היה משהו שהוטל כי רק נופלים נשים נעשות (הם מדברים על malehet, על cunnilingus מוקדם הוא המקרה, כמו סטריאוטיפים עצובים), מאוחר יותר הפך את זכותם של נשים משוחררות, מאוחר יותר - תוכנית מינימלית, אשר צריך, באופן כללי אז, לעשות כל ... וברגע, אתה כבר מונטינג, אתה לא יפתיע אף אחד, וזה הכרחי להיות גם, זה הפך להיות.

התוכן של המאמר

1 30 דרכים, באופן כללי, fooling סקס אוראלי

זה על טריקים, בסופו של דבר, זה יהיה. טיפים ישימים כמו מציצה, כך עבור cunnilingus, אז הם ולא כאן איכשהו נס זכה אדם או לסבית - ברוכים הבאים, אתה שמח כאן.

30 דרכים לשנות סקס אוראלי

שנה את הדיאטה.

מה שאנשים אוכלים יש השפעה על הטעם והריח של סיכה שלהם. אולי אפילו קרה להבחין בכך. ולכן במקום שאתה רוצה שותף קלה או לעשות סקס אוראלי בשבילו יותר נעים - אתה אוכל יותר פירות, במיוחד תות או אננס. ואז ריח וטעם של חומר סיכה, בסופו של דבר, יהיה מתוק יותר. אבל אני זוכר שאין שום דבר רע בטעם הטבעי.

שיא על השיעור.

בשמלה או עם שותף, באופן אישי או באינטרנט. לכוון את תשומת הלב כי לא? מין אוראלי גם צריך ללמוד, את איברי המין - הדבר הוא צר, יש הרבה קצות עצבים, ופשוט, בסופו של דבר, זה כואב או פשוט לעשות מציצה גרועה או cunnilingus. לא מספיק מי יודע מה זה שימושי ללכת לכיתה.

המשך אחרי אורגזמה.

שטוח אחרי אורגזמה, כפי שכולם יודעים, איברי המין הם רגישים מאוד, והגירוי שלהם (חם מאוד ועדין) יכול להיות עד הגיהנום. כולם יודעים שאנחנו פשוט עושים לשון, מצטער, כפי שאנשים נהגו להביע, שפתיים מין או תא המטען.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה נפשית לא קל. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. זה בסיסי להזמין eSquiten, אחד יהיה להקצות מעמד יעשה חברה נעימה.

הגברת אולי אפילו נראה לקבל אורגזמה כפולה (גברים, בדרך כלל צריך, כפי שכולם מובנים, הפוגה קטנה).

לעשות את זה למוסיקה

סקס - דבר מוזר. סקסולוגים הוכיחו כי עדיף לעשות את זה בנחת, תוך התמקדות ברגשות. כולם ברורים כי, אבל במהלך ההתרגשות של אנשים, זה לעתים קרובות קדחת, והם, באופן כללי, למהר. כדי למנוע זאת, לנסות לכלול נינוח, הגדלת מוסיקה, ולעבור טקט.

תיגע בי.

מציצה או cunnilingus לא צריך להיות שירות מיני. שותף פאבה, לנסות לשים על צעצוע רטט או לגרור את עצמי עם האצבעות שלך. אתה יכול אפילו להיות, להראות את תהליך השותף!

השתמש בוויברטור.

אפילו במקום השותף שלך הוא גבר. לא, אף אחד לא נראה לתת לו ויברטור לתוך הידית, רק לבזבז אותם על פי הגוף שלו, הראש מצטער - אתה בטח מבין כמה נחמד.

לקשור עיניים של בן זוג.

זה, בסופו של דבר, יתחזק הנאה, כי הוא צריך רק להסתמך רק על רגשות מישוש, לא לראות מה קורה, בתוספת זה, באופן כללי, יהיה לחמם את הסיוט.

לעשות מחמאה איברי המין שלו

לעתים קרובות אנשים, במיוחד הבנות, מודאגים, והאם השותף שלהם הוא נורמלי עכשיו כאשר הם פשוט דוהרים איברי המין שלהם. אני מריח כמו ריח? זה לא מגעיל? מאשר אתה תעשה מחמאה ולראות איך אתה אוהב לעשות - שותף בוודאי יהיה נחמד מאוד, זה יעזור לו להירגע, הרפיה שווה להנאה.

אני לא רואה את הידיות שלך

במהלך מין אוראלי, הידיים לא בהכרח גם להתמקד באברי המין או בכלל לשכב על התפר. סיכה וכשרון את הישבן, לעסות את הצד הפנימי של הרגל, אתה יכול אפילו להיות, לתפוס את הידיים של השותף, להיות, לחץ, יצירת כמה מאיתנו מתייעצים, דינמיקה קטנה של כוח.

קול, קול!

לרוב, כמו אנשים כמו כאשר השותפים שלהם גונחים, וכולל זה נראה גונח במהלך יחסי מין - נראה להם מינית, כאילו אדם נהנה, כי כאשר הוא פשוט שוכב ושקט בשקט. כולם ידועים מזמן כי בתוספת גניחת מעוררת רטט, וזה תענוג נוסף.

וצלילים אחרים, זה גם מתקרב.

עם סקס אוראלי, במיוחד ממה שאתה עושה מציצה, לא מרצון לפרוץ, כמו רבים באים לידי ביטוי, צלילים שונים - רודפים, squating, לפעמים אפילו לא נעים להציג את 1. אין צורך לרסן אותם. ראשית, זה כמעט לא מציאותי, שנית, גברים לעתים קרובות החלו להיחשב להם, כמו רבים באים לידי ביטוי, ארוטי, שלישי, רטט.

העיניים האלה הם הפוכה

אנשים, במיוחד גברים, לעתים קרובות מתחיל כאשר הגברת מביטה לתוך העיניים שלהם בזמן שהוא עושה מציצה: זה עושה את האשליה של הגשת, ובמקביל זה נועז וסקסי. יש לציין כי באופן כללי, הנה הכל בנפרד - עם הצלחה שווה אתה יכול רק סוף סוף לצחוק וכוח, לשים את זה קצת, מרגיש מביך. אבל אף אחד לא מפריע כדי לדבר הניסוי, כך?

אני לא רואה התלהבות!

לעתים קרובות, אנשים סוף סוף "לרדת למטה" עם סוג כזה, כאילו, באופן כללי, לעשות טובה. שלח תשומת לב לעובדה שזה סוף סוף קורה גברים וגברות. לא עושים את זה. במקום שאתה עושה מציצה או cunnilingus - כך לעשות עם החזרה, עם הרצון לעשות שותף נעים, ולא "אז, טוב, עדיין יש לי זמן רב?-. תאמין לי כאשר אדם הוא יונה ללא הנאה, "אם אתה רק צריך להיות מחולק עם זה," זה בעקביות באופן משמעותי. נערות ליווי

להיות לינזון

לפני לרדת, לנסות לשכור במקום אחר. לנשק ולומר את הבריח, הצוואר, אצבעות (זה סקסי ומרגש!), לשים זוג skins, lysni וטעם.

לחות שפה

במקום זאת, לעתים קרובות יבש בפה - אתה יכול גם לשתוק "מסלולים" או לאכול ממתקים מנטה, או איזה סוג של berodody מתוק, כך הרוק.

גרון עמוק

נסו לקחת חבר של שותף בפה עמוק יותר, מעורר רפלקס הקיא להתבלט יותר רוק. זה יפה, כמו רבים באים לידי ביטוי, בפועל קשה, אז להשתמש בו, רק במקום 100% מסכים איתה ואתה רוצה את זה.

השתמש צעצועי מין אחרים

... ולא רק ויברטור. לדוגמה, למה לא ליישם זרז גל ואקום על שותף עבור קליטור או צעצוע, מחקה את התנועה של השפה?

השתמש אוננות זכר

במקום זאת לא, באופן כללי, הייתי מסוגל לראות אותו - כך החבר יכול לנהוג, מחקה את התנועה בתוך הנרתיק, בתוספת זה יכול לרטוט, זה חלקלק, וזה נחמד. יש לציין כי, במהלך ליטוף כזה, אתה יכול גם, באופן כללי, ללטף את השותף.

השתמש טבעת רטט.

זה לא סוף סוף לסיים, עד שתשכיר אותו, פלוס נותן איך אנחנו מביעים, רגשות רטט מאוד נעים.

השתמש lubrikant.

זה מומלץ לעתים קרובות במאמרים על סקס חודר mobilic, אבל למעשה, lubrikant - הדבר המצוין עבור מאה אחוז לפחות כמו סקס, כי יש לך רוק סיכה טבעי משותף לא יכול להיות מספיק, סקס אוראלי הוא נעים כשהוא, טוב, אתה מבין ... רטוב. לכן, השתמש חומר סיכה אכיל, ומין יהיה קל יותר איך אתה ואני יהיה לדבר בזמן, מישהו שנראה לדחוף, ונעים יותר למישהו מי.

מופעל באמצעות פשתן

לדוגמה, אנו לוחצים על השפתיים ואת הנשיפה החמה, גדר חמה, כמו רבים חושבים, נשימה רטובה, או שיניו של שיאני מן הלבשה תחתונה של השותף, או ללחוץ על זה על הירך, זה נראה להקת גומי מן הלבשה תחתונה, או פשוט לדחוף אותו הצידה ולהתחיל - זה יעשה את זה קצת יותר כמו אקסטרים, כאילו אתה ממהר איפשהו, ואתה יכול להגיד כדי לדבר.

שיטה קימן

יותר מתאים אם אתה ללטף גברת, אבל עבור אדם עובד מדי. בקיצור, אנשים משני המינים יש, כמו רבים חושבים, אזור ארוגני - המפשעה, מקום בין פי הטבעת לבין גופים איברי המין.

נסו ללטף את הדגדגן של השותף או את ראש השותף (החלק הרגיש ביותר), ומיד ללחוץ על המקום במקום בין פי הטבעת לבין איברי המין. במקום שאתה מרגיש את הפעימות מתחת לאצבעות - לקחת ברכות, אורגזמה כבר קרוב. אתה יכול לחוות לא לנקות את האצבעות, גם כאשר אורגזמה כבר בא - אז אתה יכול, אתה יכול להביא את השותף יותר, כמו אנשים נהגו להביע, 1.

נסה, כפי שכולם יודעים, תנוחות חדשות.

סקס אוראלי - אותו מין חודר, וכאן אתה יכול גם, לשים את זה קצת, לשנות תנוחות. לדוגמה, נסה את התנוחה של המלכה / המלך: גברת / גבר יושב על כיסא, מתפשט את רגליו, ואתה ליטוף אותה, עומד על ברכיו. או להחיל על השותף לקיר ולעשות את זה בערך. אולי זה יעזור להירגע, ולא תישאר ב- MGL או פעמיים ומתמקד ברגשות.להזיז את unhurried, רחב, ללקק את התנועות כאילו אתה מוצא גלידה, עם יניקה רוויה retracting בפה. עובד עבור שני המינים, ועזרת טכנולוגיה זו, אתה יכול להסיר את השותף, הנחת אורגזמה.על הקרח או מנטה אתה בטח יודע, אבל הנה עוד דרך מעניינת להתקרר: תן השותף שלך, בסופו של דבר, הוא finning על ידי מאוורר בזמן שאתה ליטוף אותו.

לעשות את זה ספונטני. השתמש בנשימה נסה הנאה אחורית

זה יהיה ליצור ניגוד מעניין, אפילו לא ממש, ובגלל טמפרטורת הגוף הוא הרים מן ההתרגשות - זה נחמד.

אוֹנָנוּת

והציע לו מחזור, כך שהוא יכול גם לראות. במקביל, אוננות, בסופו של דבר, מסייע להבין איך אתה אוהב יותר.

לכבות את האור

סקס אוראלי הוא די מביך: אתה לא רואה אחד את השני, השותף רואה רק את הראש נוטה שלך, ואתה רק איברי המין שלו. זה די מביך. עם זאת, ראוי להזכיר כי או פשוט הניסוי עם המיקום של הרגליים - הם יכולים, באופן כללי, כיפוף בזוויות שונות, וזה מורכב בזמן.משעמם נראה את הסרט התיעודי על אפריקה? ברגע אחד שהתרגשות הציפפה? למה לא, להיות, להבשיל את הפה? גם סקס אוראלי לשים את זה בעדינות, יכול להיות ספונטני ופראי, והם יכולים להיות מעורבים כמה באים לידי ביטוי, מקומות יוצאי דופן!זה מאוד בלתי צפוי, לשים את זה בעדינות, מרגש, בדיוק מימין כמו מגע ישיר.

התקשות רוסית ושאויות של המידע זרקו מבט שגוי, שבאמת ליווי - כל זה משהו שערורייתי, כך, על העובדה הזאת צריך להיות שותק. אבל אז לעתים רחוקות מי יודע כי שירות ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

לפני רק מתחיל ללטף מסוים - נסו לצאת השותף שלך חם על מקומות רגישים, ואתה תהיה מופתע איך אתה יכול לעשות ציפייה.

לערבב אינטנסיביות משחקים עם טמפרטורה

לדוגמה, לדון עם שותף הקדמה של פקק תנועה אחורית, כדורים, היכולת לקרוע את פי הטבעת שלו עם האצבעות שלך או, באופן כללי, כדי להפוך אותו anilingus. הבנה, ראוי להזכיר כי זה לא יסכים לכך, אבל זה יכול להיות מאוד לידי ביטוי, נעים: על פי הטבעת, בסופו של דבר, יש מספר עצום של קצות עצב, אז למה לא הניסוי? כמובן, רק עם אישור שותף.שאל שותף בסופו של דבר, ההזדקנות לבסוף להתבונן איך הוא, באופן כללי, נוגע בעצמו, ומאוחר יותר להתרבות.

Просмотров: 922 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar