01:12
איך בלדי דונייצק מסיר אחד את השני

פעם, יושב בבית אחרי מריבה נוספת עם התשוקה שלו, החלטתי ללכת לאורך אתרים חריפים של שירותי מין בתשלום. הלכתי לאתר שבו הם ממוקמים זונות דונייצק והחל להעיף את השאלונים. ואז הגיע הרעיון הנועז לדעתי. מעולם לא עשיתי את זה, ואני אפילו לא יכולתי לחשוב שאני יחליט על הרפתקה כזאת, אבל אז לא חיפשתי לי משהו, ואני לקחתי שפופרת וקלעתי את המספר. בעוד צפצופים ארוכים הלכו, התבוננתי בתצלומיות של הנערה שעליה עצרה. שמה היה מרינה, בן 21.

הפוך את החלומות שלך בישראל יסודי, במקרה שאתה אשה מסוגננת מאוקראינה. אתה יכול לעסוק בישראל בתחום הפנאי. גבירותי המראה של המודל מוצעים לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 6500 דולר.

נמשכתי על ידי מותניה הדקים שלה, ירכיים רחבות - יפה מאוד - הטיפוס שלי. והיתה לה עיניים גדולות, כחולות, רק מלאך, וכפי שצריך להסתמך על כל המלאכים, לבנים, תלתלים ארוכים. אפילו מעולם לא האמנתי שזו תמונות אמיתיות, ואז מצאתי את החותם של מקוריות באתר והתחיל עוד יותר. רציתי לראות בובה כזאת לחיות, והנה צפצוף השלישי ואת זונה דונייצק סקסי לקח את הטלפון.
- היי.
- היי.
- אני רוצה להיפגש איתך.
- מתי? - קולו של הנערה היה רגוע ונעים מאוד, נוח, נראה שאני רוצה לדבר איתה לנצח.
- היום עכשיו.
- מאה דולר - שעה.
- בסדר.
- הכתובת.
התקשרתי לכתובת הדירה שלי, ולבי היה נפוח בהיסטרי - הכל היה כל כך קל ולא צפוי. הייתי נרגש מקרובה להרפתקה חדשה כל כך. מחשבות עצובות על המשקל של החיים האישיים עברו לרקע, וחשבתי איך כל זה בקלות עם זונות - מאה דולר לשעה ולא בעיות. אחרי חצי שעה צלצל פעמון הדלת. על הסף עמד יפה מהאתר עם עיניים כחולות ענקיות, תלתלים לבנים והירכיים המפתים ביותר בעולם, סדוקים בשמלה שחורה. - שלום, לעבור, אמרתי להתקשר לבנות.

פוטנה מרינה עברה לחדר, הניחה שקית על הספה והתיישבה, גידלה מעט את השמלה וזורקת את רגלו על רגלו, אמרה:
- לתת?
הבאתי בקבוק מרטיני, ואנחנו שתה.
- פעם ראשונה? שאלה מרינה.
- כן, - הייתי שטף, מחייך.
מרינה, כמו כל זונות דונייצק, גם חייך ו unzipped את השמלות העליונות, עצם עצם עצם קלוט.
- רוצה לדבר? היא שאלה.
- לעמוד, - הזמנתי.
מרינה קמה מולי בצמיחה מלאה. הסתכלתי על הבריח שלה, על קו הירך, בחזה מורם מתחת לשמלה וחשבתי לדבר איתה? אילו רציתי לדבר, הייתי הולכת לפסיכואניאליה ותשלם הרבה פחות.
- להסיר אותו, - אמרתי ונשענו לאחור על החלק האחורי של הספה.
מרינה הפכה לאט לירות שמלה, נעה מותניים במוסיקה טקט. הערצתי אותה - אפילו לא חשבתי שהזונה של דונייצק יכולה להיות כל כך יפה.

איסוף מקצועי רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד נדיבים ועדינים. אבל זה בדרך כלל לא אותם רגעים חיוביים לעבודה.

גופה, ריח, שיער, אמון במיניותם נסע משוגע. היא עשתה הכול כל כך טבעי ומקצועי שלא היה לי טיפה של אי נוחות על הניסיון הראשון של שירותי מין בתשלום של דונייצק. היא היתה אלוהית וביצעה את כל הפנטזיות שלי.
אחרי סקס שכבנו על המיטה ליד, ואמרתי לה:
- לשכב איתי קצת, אל תלך!
- פולזה - זה מאושר, - היא לחשה באוזני ושוב שלח אותי לראשי אורגזמה.
הייתי לגמרי שמח ... רעב.
- אני אקרא פיצה, קראתי בשמחה, - כמה, אתה אומר, זה עולה לילה שלם?
יצאניתW חייך וקראו למחיר.
בסדר, - הלכתי אליה וניסיתי לנשק אותה על השפתיים, אבל היא התחמקה בעדינות והחלה לנשק אותי בצוואר, וכמה אתה צריך לנשק אותך על השפתיים?
מרינה הורידה את עיניו ונצבה בחופזה לשירותים.
- ואם אני רוצה לחיות איתך, כמה זה יעלה? צעקתי לה, - אתה יכול לבשל?
הדלת נקראה כשהייתי בנשמתי.
- זה בטח פיצה, פתוח, בבקשה! - צעקתי מחדר האמבטיה, וכשיצאתי, לא מצאתי זונה, לא פיצה.
- כלבה, - חשבתי ובדקתי דברים, ארנק, את המפתחות מהמכונית - הכל התברר כמקום. מְשׁוּנֶה. יצאתי במסדרון. שליח עם פיצה וחיוך רחב הופיע בדלת. לקחתי את הפיצה, סגרתי את הדלת וגיליתי פתק על שולחן הלילה:
"הבחורה שלך באה. אמרתי שאני האומנת החדשה שלך. נראה שהיא לא מאמין. מצטער…"
ואת PostScript:
"הייתי מנשק אותך וחופשי".
"אה," חשבתי, נושך פיצה ריחנית, "אז אני לא אוכל להקים חיים אישיים, אבל יהיה לי זונה בלונדינית - זה רעיון". נערות ליווי בחיפה

Просмотров: 87 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar