03:58
איך לעשות קוני נכון? לחשוף את הטכניקה של מיומנות

כאשר אתה מדבר טוב טכניקה של סקס אוראלי, אתה יכול לסמוך על העובדה כי הילדה שלך ייהנו חדירה נרתיקית יותר.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים שהמדריך ההלם רק מלווה את השותף באירוע, תומך בדבר השיחה ובליווי של מחלקת ה- VIP נחשבת למחוון הסטטוס.

יתר על כן, את ההקדמה ואת היכולת להסיר את הזמן יסייע לך להשתמש הזדמנות ארסנל מלא שלך. אתה יכול לגלות איפה יש לה את נקודות ההתרגשות הטובה ביותר, את האזורים הרגישים ביותר.

התוכן של המאמר

1 כללים בסיסיים ולמה זה הכרחי? 2 הכנה מוסרית 3 שגיאות עיקריות 4 טרנספיגציה חזותית 5 התחלה נכונה - התחייבות של אורגניזם 6 טכניקה קונטי

Intim לעתים קרובות מרמז אמון הדדי, ואם הבחורה שלך עושה לך מציצה, זה שווה לצלוף ולספק את הנאה הפה שלה. Cunningus טכניקה - ליקוק של הדגדגן, וזה לעתים קרובות מבולבל עם נשיקות, מפנה מקומות קדושים בשבחים לארוחת בוקר. אהבתי את זה אם הפנים נפגעו, והשיניים והשפתיים היו צבטות על עפעפיים? כאן והנערה לא מרוצה מאוד כשהם יורקים שם, טורמסאט, למשוך את הספוגים הסקסיים ולעשות גרביים כמו על השפתיים.

כללים בסיסיים ולמה זה הכרחי?אני

ראשית, אם אתה לא טוב מאוד במיטה, יהיה לך קל יותר להביא אישה אורגזמה לפחות שפה. פיצוי על מאמציה יכול לבוא לידי ביטוי בדיוק כך. אם אורגזמות הנרתיק או אנאלי עבור זה להישאר סגור, זה שווה ללמוד משהו חדש. היא גם יודעת איך אוננות כאשר זה באמת רוצה סקס. אם אתה לא יכול לספק את זה, זה נעשה באופן מושלם עם האצבעות שלך.

תאמינו 80% מהמקרים עבור זה אפילו לא צריך צעצועים מ מין חנויות. אתה מעולם לא בסופו של עד 20 שנים עד 20 שנים בשל חוסר היכולת לספק לעצמך כי זה בדרך כלל ואיך לעשות עם מימוש של יכולות גברים. לכן, Kuni שלך תמיד מציל את המיקום, ואתה מוצא את עצמך במצב מנצח.

הדגדגן או ההמשך הוא כפתור מיוחד שנלחץ ומופעל כתת-מודע מודע. ואת טוב יותר אתה עושה את זה, כך מעניין יותר את העלילה של התפתחות של סרט פנטסטי.

הכנת מוסר 2

אם אתה חושב שאתה רק צריך לשפשף את היקף הדגדגן ולהסיע אותם למעלה ולמטה, אז את המאהב ממך לא. בנוסף לרוק ולדגדג בנאל, במקרה הטוב לא תספק. כאשר שיטה כזו משוכנת כמו הקדמה, הנערה לא רק להתקרר, אבל בכלל ישים את הצלב למין בכלל. אם זה לא מרוצה, והם לא יכולים לעורר מה יחסים מיניים אפשריים בכלל.

טכנולוגיית Cunnilingus היא שונה בהרבה. לספק חתיכת עוגה כי אתה מטופל, מנסה לנשוך גדול, שיגור, עישון ומלמל משהו מתחת לאף. וזה cupcake אתה רוצה לנשוך, מנסה buch יותר, שלם tavor, לפתוח את הפה שלך. כן, אתה מנסה להשתמש יותר גירויים, אבל כתוצאה מכך, השותף נרדם והוא לא נרגש מהתיאבון שלך. היא רוצה לאבד אותך רוק כמו ילד קטן. למרות העובדה שאתה בן 20 או 40.

אז אתה מבין את הראש ואת הפנים מרוצים אתה שואל אם היא סיימה, ואז הכל כל כך רטוב, סוף סוף, היה נרגש. כן, במקרה זה. והיא פוגשת בהסכמה, פשוט לא לדלג עליך לאפרסק הפנימי ביותר. אחרי ארוחה כזו אני רוצה ללכת למקלחת. כבר לא להזכיר כי לפעמים גברים יש ריח של הפה, ולאחר פעילים lizanny, הכל הופך שם ושם נשאר לא נעים.

ראשי שגיאות 3

איש אינו מאפשר לעצמו ידית גסה עם המפשעה הנשית. זה יכול להסתכל בפורנו, אבל רק עבור צפייה חזותית זה מגיע. למעשה, לא אושר זה לא מביא אותה. לפעמים אתה יכול להשוות את cunnilingus הלא נכון עם הגישה לשירותים: בדיוק כמו רטוב, אני רוצה להשיק וללכת למקלחת.

יתר על כן, אם אתה לא מגולח, האישה שלך פשוט לעצור אותך, רמז שמשהו לא בסדר. מנסה לא לפגוע בטבע הקטן שלך, יהיה לה קל יותר ולא לזכור את הזוועה הזאת.

תחשוב על עצמך אם ראש החבר ביס, שריטה חפרו בו טפרים, נעים תהיה הרבה? בְּקוֹשִׁי. לכן, ס ' איברי המין שלה צריכים לעשות בזהירות. החבר שלך הוא לא כל כך עדין כמוה קליטוריס, כך מגע אחד טועה במיוחד יכול להרוס את כל מצב הרוח למין ולחיים אינטימיים בדרך כלל בכלל.

לא רוח את הראש שלך, אתה לא כדור, שקיבל עצם אחרי שלושה ימים רעב. אתה לא לסעוד, אבל האם קוני. אין לפרסם צלילים בלתי מובנים אינטואולריים. ראשית, היא תהיה מצחיקה, שנית, היא פשוט תנסה לחקות במהירות אורגזמה. אם אתה רוצה לשמח, לא לעשות הכל ומיד. ליטוף שפתיים סקס, אין צורך להבהב הלשון כמו מתקן קידוח. אל תיגע בסנטר. הוא ואחרי גילוח נשאר קשה, ולמעשה מתברר כאילו אתה מנסה להרחיב את הנרתיק לגדלים ענקיים. אם אתה רוצה להיכנס, חבר טוב יותר, לא שפה. זה נראה מהצד, כאילו אתה לוחץ על המפשעה, מנסה להאריך את השפה. כתוצאה מכך, נראה כי הילדה שלך להיות בגינקולוג, ואת הקקטוס רואה את זה בכל תחזיות.

ואתה לא צריך לדבר איתה באותו רגע, זה נראה נורא. כאילו חסד צופה בך ומדבר, Loking את השבח או מחכה לצוות. תארו לעצמכם בדיוק מה מדבר איתך חבר משלו, אם הילדה שלך צ 'אט במהלך מציצה. ואם אתה אני רוצה להעביר לה יותר תענוג, אתה יכול ללטף בו זמנית את השדיים שלך ואת הדגדגן, ואז לשים את כפות על הפטמות, לא שוכחים לברזל אותם. בכל מקרה, האישה יכולה גם להתמודד עם משימה זו.

טרנספיגציה חזותית 4

להתגלח. אתה חייב להיות מגולח היטב לא היתה שום סיבה לדחוף את הראש שלך. תארו לעצמכם כי החבר שלך לקחת מסמרים ואת המקדש עבור האסלה מתחילים לנקות. זה לא נעים, כאב, לאחר מכן הילדה שלך בוערת שם. ואם אתה עדיין לוקח מסטיק לסחוט כך לא להרגיש איזה טעם, אז רוק עולה, תערובת רוק ולועס עושה בתוך ולא רוצה שום דבר אחר. היא מסרבת לך עוד אתה לא רואה.

אם אתה צופה בפנים, שיניים מראה, כל בחורה יסכימו לחכות עד שתגדר.

זכור! אם הבנות סיים מ Cunnilingus, לא לגעת בה שם יותר! אתה יכול ללטף את הפטמות שלך, לגעת בטן, לנשק את הצוואר, אבל לא מעז לגעת במפשעה. היא הניחה את הרגליים רחבות לא כל כך שתשתה. זה רק פיזיולוגיה. אתה צריך לדעת על זה לפני שאתה הולך לקלקל את כל באז. לא, היא לא תגיד את עצמה, כי זה לא יכול באותו זמן יש כיף ולהוביל שיחות, להסיח את הדעת את השלבים שלך ואת הטעויות שלך.

ההתחלה הנכונה היא המפתח orgascent

ואינם ממציאים אופניים. אם אישה כל הזמן רוצה סקס, לנסות לתת לה תחושות חדשות שהיא לא תשכח. אתה יכול. התחל תמיד עם נשיקות ו foreplay. פשוט לא מהר מאוד. אם אתה מבין את הכללים אז, מתברר התחלה סוערת וכך כל כך מהירות המשך.

תן להקדמה להיזהר כי מסקרן. אם אתה רוצה בלהט, באופן ספונטני, תצטרך לעשות בלי KUNI. כי כדי ללקק שם במשך 2 שניות או לנשק את ליפון שפתיים - מספיק כדי לרצות לא רוצה לקבל את הרצוי, או להתקשר לגישה הלא נכונה. שתי האפשרויות הן לא לטובתך.

לחבק אותה לנשק בלהט. פשוט לא למהר. צריך לראות כמה מקרוב ומהר היא מוכנה להתקרב. אם רוחב רוכסן כבר מתפרץ על התפרים בידיה, מתהלכים. אתה יכול לרדת. ולא דבר נורא, אם אתה בלם את זה, לוקח הכל לתוך הידיים שלך.

זכור כי היא צריכה לציית, כי "חכה, מותק, אני עדיין מציירת וחוזרת אליך," לא משנה איך זה, ועם מילולית משעמם שתבחר לחלוטין תשוקה. באופן כללי, לשון אנושית במיטה - טאבו. אתה יכול רק לשאול אם הכל טוב, אבל לא רצוי. חסר ביטחון?

להתחיל להוריד את גרבונים רק אם אתה שם את זה על הגב שלי. זה יכול להיעשות ולעמוד כי זה באמת מתחיל. במיוחד בחזית. לעולם אל תהפוך אותה אל עצמך כדי לרדת על הברכיים שלך. היא תרגיש נדחתה, ועליך - תהסס להיות מתחת לפנים. אז תמיד בזהירות ללכת לאורך השערות שם שם.

רק הלשון מסתתר. השתמש נשיקות. עבור הלשון של זריז ונועז יש לך דגדגן. לעולם אל תירד את התחתונים אל הברך, להזיז אותם. מתברר ונותן את המין הקרוב כמה פיקראי. גם אם אתה גם בבית, סקס הופך סוג של הדגשה, אשר, לא משנה כמה תוכנית.

תארו לעצמכם, היא בא מהעבודה, הלכתי לשירותים. לבקש ממנה להתקלח אם היא עיכוב עם זֶה. ברגע שהיא יוצאת, אתה יכול podkraboli ולהתקבל עבור העסק. לִפְגוֹשׁ שלה בלי העליון, טיפוף עירום, אם הוא יפה. אבל לא ההפך. איש עם עירום רגליים דקות עם גב גדול לבוש נראה נוזף.

ברגע שמתברר כמשך, במגבת או בלי, לקחת את הכתפיים. תן לו לומר משהו, אם נגד, או שותק אל הקצה המנצח. אולי לא תהיה לך יחסי מין, אבל היא יכולה לענג הנאה. לא תמיד להיות היוזם בפרספקטיבה עבור החבר הקטן שלך. או לא קטן. איך אתה אוהב יותר. האישה שלך צריכה להיות חמה יותר, מעט יותר מאשר סיים.

הנשיקות שלה ידברו, זה מוגדר לקבל או לתת. לנשק את הצוואר, אבל לא ארוך. אם הייתי לוחץ על הקיר, ובמשך זמן רב, הייתי חושב שאני מתרגש כדי להמשיך את הקונצרט על בקשות. אל תשאיר את הבחירה שלה ורגעים לחשוב מה יקרה הבא. אל תאפשר את זה יכול לנחש את השלבים הבאים שלך.

הַתחָלָה בביטחון לרדת למטה. קובו. אל תעשה את זה seeko. אם היא מסתובבת, מרגשת יתר על כן, אחרת יהיה עליך לעשות KUNI במשך זמן רב. גישה המטרה היקרה, הזז את התחתונים בצד כדי לראות בבת אחת שתי שפתיים סקסיות. אם אחד יהיה מכוסה עם lodges נמוך יותר (לשים לאחר המקלחת, נניח) לא נוח - חלק בחוץ, משהו נשאר שם תחתונים, התפר משפשף.

בעדינות לנשק אותה בירך כדי לא מיד לסמוך על השפתיים על השפתיים. תן לה לצפות לאירוע ההתרגשות הזו שקורה איתה ב -105 הבאים. היא עצמה תבין מה הוא רוצה - לוקח את השיער או הגולגולת, אצבעות יהיה לזוז. רק קצת מחקר זה, אז יהיה צורך לנתח פחות. ואז אתה תהיה להסיח, לשכוח את מה שכתבו כאן, כל לעזאזל, שגוי.

טכניקה Kuni6

אבזינג עוד. בנות כמו מי שיודעים מה הם עושים. אפילו כאשר לא בסדר, אני לא רוצה לאכזב. השפה חלה רק על העומס, אחרת - שפתיים. האף אינו מעוות על ידי החלק העליון של הספוגים. קובו. אל תדחוף את האצבעות שם משהו, לא להרים, במיוחד אם אתה אינסטלציה, מסגר או כמה מבנים העובדים שבהם הידיים נדרשות.

האצבעות שלך יכולות להיות עם Burrs, לגרד הכל בפנים. כן, ואיזה באז, אם אתה נוהג באף שלך בכל מקום או ידיים. טכניקת Cunnilingus היא השימוש בשרירי העצם. או זין או שפה.

ברגע שאתה מוצא את עצמך ליד השפתיים הפתוחים, אנו מצליחים בשפה ביניהם. מלמטה למעלה את השעון, אתה יכול קצת יותר עמוק. פשוט לא chmokai, לבלוע את הרוק שלך בשקט. לא לחנוק. בזהירות לחדור עמוק יותר, בחירת לשון במעגל, קצת בצד עד שתמצא את הגושים האסורים של העצבים. זה מעל הנרתיק בבסיס התעלה.

יש "צדפה" קטנה, אשר מקלות; כאן יש צורך לעבד אותו. רק - לא לנשוך, לא למצוץ, לא ללחוץ על השפתיים. זה לא נעים! אז אזור רגיש מאוד, אפילו לא ארוגני להלם. אתה יכול להתמודד עם השפתיים (בצינור) סביב הדגדגן, ולחקור מעט מציצה. קליטוריס - שרודימד, שגם הוא נראה כמו חבר. נערות ליווי בראשון לציון

כשהיא יהיה רך יותר, עם רגליים כותנה, להפיץ אותם. זה יהיה קל יותר לרדת בתחתית הדגדגן. לאחר מכן בחר את זווית המגע הנכון לשפתיים ולשון התקשר עם איברי המין. עוד לבחור את הטכניקה - לאט הובילה במעגל ולפעמים מתעכבות; רק לנשק ולגרות משיכות שפתיים; פעיל "לדפוק" על זה, אבל האחרון נחמד זה לא הכל. אנחנו חייבים לנסות בפועל.

ברגע הנרתיק הופך רטוב, אנחנו יכולים להניח כי אתה מתמודד עם המשימה. בדוק שאתה יכול גם עם האצבע או חבר. כדי לדחוף את האף או השפה לא צריך. אם הראשון, אז יהיה קצת נחמד אם השני, אז האף יהיה לפרוץ את הדגדגן. גם לא מאוד. נסו לשנות את המהירות, כך שהנערה בדקה את האורגזמה. טכניקה נכונה מאפשרת לך "לסיים" ילדה במשך 4-6 דקות. אם אתה הולך למין, אז הדגדגן לא לגעת.

ליישם שאיפות אישיות בישראל קלות אם אתה אישה אלגנטית מהפדרציה הרוסית. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. המראה מודל הבנות יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 3600 יורו.

לעשות משהו אחד. ואתה תהיה ואושרה שלה.

על איך ללטף אישה בפירוט וללא אילוצים לקרוא במאמר שלנו.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

מיליוני גברים משוכנעים כי הטכניקה הנכונה של Kuni - קליטור אינטנסיבי אינטנסיבי ליקוק. עם זאת, זה לא בכלל. כמה בנות אפילו מסרבות רווחים בשל העובדה כי השותף הקודם עשה את זה מגעיל, ואת הדחייה הנפשית של התהליך. כדי להפוך את קני נכון, אתה צריך לדעת את החלק התיאורטי של השאלה. מה הם האזורים הארוגניים על הגוף של אישה שבה הם, איך לעורר אותם. זה גם תלוי הנערה עצמה - כמה אהבה לחץ אינטנסיבי על הדגדגן, אחרים יש פעולות כאלה. לכן, ללא ניסויים, זה עדיין לא לעשות! בפועל חשוב כאן.

Просмотров: 655 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar