11:09
התנגדות מתח: מדוע זה כל כך חשוב בעת עבודה בהתייעצויות בחו"ל

לכל עבודה יש ​​צד חיובי ושלילי. הצריכה אינה יוצאת דופן. על רקע כי הילדה יכולה להרוויח הרבה כסף בבר או במועדון, להכיר אנשים מעניינים, להדק את הלשון או טוב יותר ללמוד את המדינה שבה הגורמים השליליים הולכים לעבוד.

ראשית, כדאי לשקול את העבודה בחו"ל הוא תמיד מתח. הנערה באה למדינה לא מוכרת שבה החוקים שלו, יסודותיו וספציפיותו של המנטליות של האוכלוסייה המקומית. לזה אתה צריך להיות מסיים ייתכן שיהיה צורך זמן להסתגל. שנית, זוהי מחסום שפה. קשה מאוד ליצור קשר עם אנשים, ואפילו יותר לעבוד כאשר אתה אפילו לא מבין על מה הם מדברים. לכן הצרכנים החדשים החדשים צריכים להיות מלחייכים, כדי לא לאכזב מהימים הראשונים במקצוע ולא להימלט מהעבודה.

תקופת הסתגלות

התקופה הקשה ביותר אם יצאתם לחו"ל, זו שבועות הראשונים. מצבים מלחיצים עלולים לקרות: מועדון או בר שבו התאספת לעבודה, לא מתאימים לציפיות שלך, לא אהבנו את ניהול המוסד, שותפה לחדר שהיית מסודר, התברר להיות קונפליקט וייחודי לא נעים. כאן, כל אחד יכול להעביר את העצבים. דירות דיסקרטיות בצפון

במצב זה, העיקר הוא לא לבדוק ולא להיכנס לפאניקה. רוב הבעיות הללו נפתרות בקלות עם מנהל הסוכנות אם אתה עובד באמצעות מתווך. הם נדרשים לספק לך את תנאי העבודה הנוחים ביותר לינה לפתור את כל הבעיות עם המעסיק, אם בכלל. במקרה שאתה טס אל החוזה עצמו, אתה יכול לנסות לפתור כמה בעיות באמצעות משא ומתן שליו.

ימי עבודה ראשונים

עבור הצרכנים החדשים, המשמרות הראשונות מתבררות לרוב להיות. בנות מזועזעות על ידי יהירות של גברים ומתחרים פרוסט. אתה לא צריך לבנות בחורה שברירית ופגיעה, נעלב על ידי אורחים, נופלים לתוך דיכאון בגלל הערות חסרות הצוואר של בנות אחרות. חלש במקצוע זה לא אוהב. זו הסיבה ההתנגדות מתח היא איכות חשובה.

המתחרים צריכים לשלם את אותו מטבע. אז לדבר, "להראות שיניים" כדי לדעת שאתה לא יכול להסתבך איתך. ואת המבקרים הגסים והיציאה צריך פשוט להתעלם. זה רק חלק מהקהל, והם לא יגיעו לשום מקום. אתה צריך ללמוד לא לשים לב אליהם. עם הזמן, אתה תהיה מנוסה יותר ואתה יכול אפילו לסובב בקוקטיילים. אבל כל הזמן שלו.

איך לשמור על שקט

הנה כמה טיפים שיעזרו לך לשמור על קור רוח במצב מלחיץ:

  • זכור שאתה מספק שירותים. אז, כל האורחים של הממסד הם לקוחות. והלקוח תמיד צודק (כמעט תמיד). הצריכה אינה תאריך או שיחה לעניין. המבקר אינו חייב להיות חמוד ועוזר לך. תופס גסות, שלילי וגסות רק כחלק מהעבודה. לא לקחת הכל קרוב ללב. תקשורת לא נשאל - רק לחייך וללכת לאק עוד "קורבן".
  • שכנים על חדר או עמית בעבודה - אלה הם רק מכרים זמניים, ולא חבר לכל החיים. אתה לא להטביל ילדים עם האנשים האלה, ולכן אתה לא צריך לנסות לבנות יחסים טובים וכולם אוהבים. אם זה לא עובד, ואז לדבוק במצב ניטרלי. יתר על כן, בדירה תבוא רק לאכול ולהירגע, זה לא לאפס במיוחד.
  • טוב יותר ללכת לעבוד בחו"ל דרך מתווך. תן לזה להיות מנהל או סוכנות. במקרה של כל מצבים בלתי צפויים, הם יעזרו לך להתמודד עם בעיות ייתן מועצה חשובה. אם הכל רע לחלוטין, תוכלו למצוא מקום חדש להישאר או אפילו מקום לעבוד.
  • אם אתה רוצה לעבוד על הצריכה, אתה צריך להיות מוכן למה שאתה צריך להיות עמיד וחזק. איכות זו תהיה שימושית לך לא פחות מאשר היכולת לתקשר ולפלרטט.

    Просмотров: 102 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar