11:09
חלום אדם אחר הוא בגידה?

אתה רואה חלומות משני עד 5 פעמים ללילה, אבל זוכר רק חלק קטן. בהתחלה, תצטרך לעבוד על בעיה. ואם אתה חולה, או לעתים קרובות לריב עם אחד הנבחר של היום, שום דבר חריג במוח עולה תמונה בשבילך, שבו אתה בטוח.פסיכולוגים משוכנעים שאם אדם אחר חלום לך, זה יכול לדבר על האינטרס של סוג אחר. לדוגמה, המפקד שלך או עובד חדש יכול לעורר אותך עם המאפיינים האישיים שלהם, את היכולות של המנהיגות שאתה רוצה להיות הבעלים. דירות דיסקרטיות בקריות

למה אתה חולם עוד 2 מה אומר המוסר

בדרך כלל, חלומות, גרימת חרדה, להישאר בזיכרון יותר מאשר, שבו אתה עם הרגליים יחפות לבוא לפגוש שקיעה ורודה.

ישראל אין מקום קדומה כאשר אנו מדברים על עבודה בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מודעים לכך ESCOGRER פשוט ללוות את הלקוח באירוע, תומך בראיון וליווי ילדה בכיתה VIP יהיה אינדיקטור למעמד.

ואם זה מגיע לחלומות ארוטיים, שבו יש מישהו מלבד האהוב שלך, תחושת האשמה לא תיתן לו זמן רב מאוד.

למה זה כבר בשבילך

אתה עומד על האוקיינוס ​​ונראה כמו גלים חלקה חול לבן שלג. הרוח עוברת את כתרי העצים, ורק שירת הציפורים פוגעות בשתיקה. אתה מרגיש איך אתה הטריקים של ידיים עדינות וחזקות. פונים לנשק את החתן שלך, ואתה רואה ... לשעבר! מתעוררת בזיעה מגניבה, אתה מבין ששום דבר נורא קרה, וזה היה רק ​​חלום. אבל ההפך נשאר: כמעט שינית את המאהב. מה אם זה אומר משהו?

כדי להבין מדוע האדם האחר חלום בשבילך, אתה צריך לבקש לעצמי את השאלה: איך אתה מרגיש לגבי זה.

זה ההיכרות החדשה שלך? או את העבר שאיתו לא נשבר לאחר כמה שנים? אולי זה העובד החדש שלך אשר רק רק רקד על צד הארגוני שראית את זה בעולם חדש? לנתח את הרגשות שלך כי אתה חווה לו: התלהבות, תשוקה או גועל.

תחשוב על מה שעשית במהלך היום.

התשובה יכולה לשכב על פני השטח: עם האיש הזה אתה מבלה הרבה זמן, שום דבר יוצא דופן שהוא החל לחלום בשבילך. זכור, אולי יש לך ארוחת צהריים עם חבר, ואתה דנו מכרים משותפים. בזמן שאתה ישן, המוח מעבד את המידע שהתקבל. תת-מודע של סיבה קטנה למדי להאשים את המשימה של ההשתקפויות.

להעריך את מצבו הרוחני.

המקרים שלך יכול להיות רומנטי, מלא אהבה ותשומת לב ובאמת מושלם, אבל זה לא אומר שאתה תסדר הכל. לדוגמה, אם היו cavaliers לשעבר כואב שלהם, זה לא יכול להראות רגשות שנותרו להם, אבל הם גרמו לפציעות פסיכולוגיות מסוימות בשבילך. זמינות של קונפליקטים פנימיים - אדמה יפה לביטחון עצמי.

לנתח את היום שלך.

חלומות שבהם ישנם גברים אחרים, יכולים לקרוא על פיצוי - בשבילך משהו חסר, ואת התת-תת-קרקעי עוזר לך "יתד". זה נראה לא מנסה במהירות להיפטר חלומות כאלה. לדברי מתיו ווקר, הנוירוביולוג והבורא של הספר "למה אנחנו ישנים. מדע חדש על שינה וחלומות ", אנשים רואים את הפרקים הקלוריט והבלוריים ביותר בשלב השינה המהיר, אבל לא תמיד זוכרים אותם, כי אין להם זמן להתעורר בזמן הנחוץ. התוכן של המאמר

מה אומר מוסר 2

חלומות שבהם אתה לא נכון כדי sweetheart יכול להשפיע על העניינים שלך אם אתה מתכון עליהם גם בצבעים ילמדו אותם.

מחקר שפורסם בעיתון המדעי הפסיכולוגי והאישיות החברתי בן אלף-עשרה שנה הראה כי החרדה והרוח הסופית המתרחשת לאחר שחלומות הבגידה עשויה להימשך במהלך היום הבא או יותר שלילית משפיעה על קרבה ותקשורת. איך לנשק את המאהב אם הפנים האחרים קופץ לפני העיניים?

לטובת חיבור הבגידה בחלום ובחיים, כתוב מחקר שנערך על ידי חברת ייצור מזרון אמיריסלפ.לא לתת הרבה חשיבות רבה למה שאתה רואה בחלום. אם אתה חולם אדם אחר - שום קשר לבגידה. לילה תת הכרתי פשוט זיכרונות, לשחרר את המקום לאירועים חדשים ורגשות. עכשיו אף אחד מהמדענים אפילו לא התקרב אל התשובה לשאלה למה אנחנו רואים את אלה או חלומות אחרים.

במילים פשוטות, ההיגיון יצא מהצ'אט. סומולוגים רואים בחלומות על גברים אחרים בזמן שהגברת נמצאת במערכות יחסים, הם מדברים רק על החיים החושניים הרוויים שלה, אך לא על הנטייה להשתנות. אם בחלום אתה בוחר שותף חזק מצוין, יש לך רק ליבידו גדול.

בשבילך, אתה לא צריך לשקול את עצמך מערה. כל מה שקורה בחלום - נשאר בחלום. להתמודד עם העובדה כי זוהי עוד מציאות שאין לה שום קשר עם מה שקורה במהותה. בחלום, אתה יכול להיות מציג טלוויזיה מפורסם, אבל זה לא אומר שאתה התעורר, אתה הראשון לרוץ כדי להירשם קורסים של מיומנויות משחק. בחלום, אתה לא יודע אם יש לך בן זוג, ילדים ושני כלבים. תן לי להירגע.

לא חדשות רעות היא כי חלומות לא יכול להיחשב נבואות. יש שיטה טובה לא לאפשר רגשות לדלוף לתוך החיים האמיתיים: להשפיע על החלומות שלך. אף אחד לא סוד כי גלישה לפני bedtime סרט נורא ערבויות סיוטים. אז למה לא ללכת רחוק יותר ולא תוכנית עצמך בצורה חיובית.

כאשר אתה שוכב במיטה, לעצום את עיניך ולהכות את כל המחשבות לא רגישות. תחשוב על המקום שבו אתה רוצה להיות. זה לא מציאותי לסיים לחשוב על yeah מורשתה, ככל שתדאג יותר לדאוג חלום על גבר אחר, יותר נוח לך להחריף. אבל אתה יכול לחשוב על הפיל הירוק! תארו לעצמכם את האדם האהוב שלך לידם. תרגילים לנשימה חלקה.

פרשנויות של חלומות הן אישיות ואינן מדעיות. שימושי לפחות מה ההיפותזיות מתייחסות למסיל של ספקנות בריאה. באופן טבעי, במקרים מסוימים של חלומות, שם אתה מנשק או לקיים יחסי מין עם איכר אחר, יכול להיות אות של אי שביעות רצון. אבל ככלל זה לא. העיקר הוא לא לפרוח מחוץ לעוף פיל. חלמתי? ובכן, מצוין. תשנה הנאה ולשמור סוד סוד קטן משלך.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

אבל יש לציין כי היא לא טענה ערך מדעי ולא היה כפוף להערכת אנשי מקצוע, אשר כוחות בצדק לתקן את הנכונות של ניסיון. בסקר לקח את התפקיד של אלף איש.

התקשות סובייטיות וחוסר חוק של מידע הניח לנחש לא מדויק כי למעשה ליווי הוא בהכרח משהו שערורייתי, עובדה זו צריכה להיות שותקת. עכשיו לקרוא יחידות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

הוא נחשף כי בממוצע הם חושבים על מין 50-60% של זמן פנוי, וכ -20% החלומות שלהם קשורים לקרבה.התוצאה יכולה להיות מרשימה, אבל אם אתה מנתח את החלומות הנותרים, אז 25% מהם יש סיוטים על אובדן השיניים, ועל ידי 20% החיפוש אחר דברים אבודים. ואם אדם אחר חלום בשבילך - זה לא אומר שחשבת עליו. אז לא טורחים על חלומות: תן המוח עושה את העבודה שלו. לחיות חיים אמיתיים ולא להעניק את המשמעות של הדברים שאין להם את זה.

Просмотров: 88 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar