05:13
כי גברים עשירים מעדיפים את התוכן

סיבות תוכן ברורות לכל. הבנות מחפשות גברים עשירים להיות מסופקים עם חיים הגונים מדי פעם. אבל בגלל מיליון נדרשים את התוכן שבו הלב של כל בחורה יכול לנצח ולבנות יחסים רגילים עם זה מבוסס על אהבה והבנה הדדית? למעשה, אנשי עסקים מוצלחים יותר ויותר יחסים על בסיס חומר הנישואין. על זה, נציגים של רצפה חזקה יש כמה סיבות טובות.

חסות - אדם עסוק

בניית מערכות יחסים עם אדם אחר היא עבודה קשה. לאנשי עסקים אין זמן. להיחשב חסות, אתה צריך הכנסות טובות. מנהיג חברות גדולות או פקידים בעמדות גבוהות - אנשים עסוקים באמת. אין להם שום הזדמנות לבנות מערכת יחסים מלאה ולשלם מספיק זמן באמצע הדרך. במפגשים חד פעמיים, גברים לא רוצים להישבר, ולכן זה הרבה יותר קל לעשות תוכן קבוע כדי לספק את הצורך שלהם לתקשר עם המין השני. נערות ליווי בהרצליה

גברים עשירים לבחור את התוכן לא להתחיל משפחה

מיליונרים רבים לא מנסים להתחיל משפחות וילדים. לפחות קצת זמן. יחסים מסורתיים מציעים קצת פיתוח, כלומר במוקדם או במאוחר במחצית השנייה יתחילו לגמגם את הנישואין. כדי למנוע מאכזב שותף ולהימנע משיחות לא נעימות אלה על הנישואין והעובדה שזה יהיה הזמן להתחיל ילד, גברים עשירים לבחור קשרים מבוססי חומר. התוכן האמיתי לא יאפשר לשיחות אלה ולא להעפיל לתפקיד של בן הזוג.

גברים עשירים בדרך כלל משלמים על הכל, כולל מערכות יחסים

עסקים רציניים וכסף גדול מאוד מעוות את המצפון ואת הנפש של האדם. אדם מתרגל לעובדה שהכל בחיים האלה נעשה כדי לשלם. יחסים עם אדם אחר שתופסות כמורשת שירותים. בתגובה לחיבה, אהבה ובילוי נפוץ, כך סקס חזק יכול לתת רק חבילה של כסף. כי הוא מאמין כי הנאה אינה חופשית.

טריק לא סביר עם מיוחד מיוחד או אוהדים של פמיניזם שמצליח. אתה יכול לענות על שערורייה והאשמות כי האדם רואה את "מכירות" ילדה. זו הסיבה מיליונרים עם מבטים כגון החיים הרבה יותר קל עם הרשת, הם מבינים מה היחסים שנבנו על חילופי מועיל הדדית.

אדם עשיר מבצע את תוכן המאשר

כמה גברים רוצים להרגיש כוח על אדם אחר. אני שמח להבין שהבחורה תלויה בנקודה הפיננסית. במערכות יחסים רגילות, הרגשות יהיו מעורבים כי לא ייתן נציג של מין חזק כדי לבכות לחלוטין את האגו שלו. מיליונר סיפק את המחשבות המרוויחות מספיק כדי להבטיח חיים נוחים לא רק לעצמו, אלא למישהו אחר. כל הרצון הזה מציין. לעזור לתוכן כדי לפתור את הבעיות החומריות שלה, האדם היסודי מגדיל את ההערכה העצמית שלו.

חסות לבחור דיווחים על בסיס חומר, כי הם אינם מוכנים לשתף רגשות

לעשירים יש הרבה כסף, אבל לאבד איכות חשובה - רגש. זוהי העלות של המקצוע ולעתים קרובות פציעות של ילדים. לעתים קרובות מאוד אנשים עשירים ומצליחים הופכים לאלה שבנועריו הצליחו לדעת מה העוני. בניגוד לכל האנשים האלה הגיעו להצלחה ובמיוחד, בשל העובדה שהם ידעו כיצד לשמור על רגשותיהם תחת שליטה.

מאפיין זה של גברים עשירים מונע מהם להקים יחסים רגילים, כי לא כל הבנות מוכנים לבוא במונחים עם העובדה כי השותף שלו "סוקאר רגשית". עם תוכן בעניין זה, זה קל יותר - הם לא צריכים רגשות, איתם אתה יכול לשלם עבור כסף, כי המיליונרים יש הרבה.

Просмотров: 410 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar