05:13
"מבולבל אותי בעדינות" - מה מומחים חושבים על סקס עם מחנק

"אני אוהב אותך כל כך - רק חנק מוכן בחיבוקים!-. או "וואו, הבקר, מכה, כשאני רואה!-. נשמות הן משבים יפים, שם "נשמות" הוא פועל ..

התוכן של המאמר

1 מעט על טרמינולוגיה 2 מהם הסיכונים? 3 ומה לגבי חלופות בטוחות? 4 טוב, ואם אני באמת רוצה?..

אוקיי, מספיק בדיחות.

למעשה, סקס עם חנק, הוא פטיש על Asphyxia, תופעה נפוצה מאוד. כמובן, "מגיע" זה תרגול מין מן העולם של bdsm, ואת המין עם חנק קשורה קשר הדוק עם הדינמיקה של כוח, הגשת, אמון, מרגיש את מלוא הכוח על השותף שלה או להיפך, שותף.

עם זאת, כפי שאתה מבין, זה, זה יכול להיות נרגש לעזאזל, אבל באותו זמן זה מסוכן מאוד: גופי הנשימה הם שברירי, לדחוף יותר מדי, אין לי זמן להסיר את הידיים בזמן - אנחנו נעשה רציני נֵזֶק. אז אם אתה מעוניין בפועל זה, אז אתה חייב תחילה להכין.

קצת על טרמינולוגיה

"משחקים עם נשימה", כפי שמציין קנט Play, מורה מקצועי בתחום המין, זוהי הפעילות המינית שבוצעה בהסכמה הדדית, וכוללת הגבלת חמצן כדי לשפר את ההנאה מינית. לעתים קרובות זה נעשה על ידי חנק מילולי (ידיים, גרון, לחץ), אבל שיטות אחרות מוחלות גם - למשל, צווארון או חבל.

הרעיון של חנק ארוטי, מציין את sexofathologist megan flming, היא שזה "מגרה את האורגזמה".

איך זה קורה? ברמה הפיזיולוגית, השותף החונק חווה עורקים ישנים, אשר גורמים, למעשה, רעב חמצן, אשר מלווה סחרחורת אופוריה שיכורה.

ברמה הרגשית, הוא בדרך כלל אדרנלין ממודעות הסיכון לחיים, ותחושה של הגשה שלמה לשותף, אולי המודעות שאתה חוצה כמה טאבו, אשר יכול להיות גם מתרגש.

עם זאת, מייגן פלמינג מדגיש קשה - למרות המקצוענים לכאורה של משחק כזה, הוא קשור בסיכון רציני. כלומר, האיש טיפש, עולה בחייו בידיו של אנשים אחרים. פשוטו כמשמעו.

מה הם הסיכונים?2

סיכונים רציניים, לא בדיחה.

העובדה היא כי המוח האנושי הוא ממש לא נועד לעבוד כאשר הוא לא מסופק עם חמצן. חמצן - הרכיב החשוב ביותר, שבלעדיה התהליכים בגוף פשוט לא יכולים לעבוד כראוי.

זכור את עצמך, אתה בטח באו לבדוק כמה זמן אתה יכול לעמוד ללא נשימה, נכון? לעכב אותו מתחת למים או רק כדי לבדוק את עצמך? וכמה זמן התברר? זכור את ההרגשה הזאת כאשר אתה צריך, אתה צריך לנשום בדחיפות?

כאשר אתה בודק את היכולת לנשום את עצמך, המצב הוא לגמרי תחת שליטה שלך, אתה פשוט לקחת ולעשות שאפו.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה מסובכת נפשית. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו להפגין נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אחד יקצה את המותג ויאוסף חברה יפה.

אבל כאן הבקרה לא תהיה בידי מישהו שהוא טיפש, והחשבון ממש הולך במשך שניות. והנה שותף שחנק, חייב:

בעל רמה גבוהה של שליטה עצמית (אתה תהיה במצב ארוטי, זה יהיה מתרגש) להגיב על מחווה לעצור בזמן או להבחין שמשהו לא בסדר עם השותף; זה צריך להיות נחמד להתמודד עם תרופות כדי לתפוס במדויק את הרגע שבו משהו השתבש, להבחין בסימפטומים מדאיגים, לפיה המצב יוצא מכלל שליטה; חייב להיות בעל ניסיון מסוים לעצור את החנק מהר ככל האפשר; זה נכון במיוחד כאשר אתה מוסיף פריטים צד שלישי למשחק ארוטי, כגון צווארון או חבל. הידיים יכול רק להסיר, אבל החבל שאתה צריך להיות מסוגל להתפרק במהירות.

אבל גם במקרה זה, הסיכון עדיין גבוה מדי. כמו שאומרים, ועל אישה זקנה יש דראופ, ואפילו המנוסה ביותר, קר, רגיש, מלווה בתוכנית של שותף הרפואה יכול לעשות משהו לא בסדר.

מה יכול לקרות? הו, הרבה דברים.

מוות. כלומר, פשוטו כמשמעו מוות. מה אתה חושב אפילו אורגזמה הבהירה שווה? לדברי סטטיסטיקה, אגב, על אלף אנשים בשנה בארצות הברית מת מ Asphyxia במהלך יחסי מין. סביר להניח, הדמות מאופקת, כי מקרים אחרים ניתן לסווג כמו התאבדות, למשל. הִתעַלְפוּת. וזה לא כל כך מזיק, כפי שנראה: התעלפות יכולה לגרום נזק לתאי המוח, אשר יכול מאוחר יותר לעורר שבץ. התקף לב. כלומר, גם אם בן זוג שבץ לא מת מחנק, הוא יכול למות מהתקף לב זמן קצר לאחר הפגישה. Param-PAMA, היה מוסיקה עליזה מ "ELISH".

מה לגבי חלופות בטוחות?3

לראות מה, למעשה, הוא רוצה אדם אם החנק הארוטי שלו מתרגש? ככלל: א) אורגזמה מוארת; ב) תחושה של הגשת מלאה לשותף; ג) אדרנלין. וכל הרגשות הנעימים האלה יכולים להיות מושגים ללא סיכון לחיים. לדוגמה, הנה בדרכים כאלה:

להגביל את עצמך, ללא לחץ משותף.

זה הוכח כי נשימה עמוקה ואיטית בזמן האורגזמה, זמן קצר לפני שזה באמת מחזקת את התחושות: הנשימה קשורה קשר הדוק למחזור הדם, כך הדם מתחיל לשפוך לתוך האיברים המיניים באופן אינטנסיבי, ובום! אורגזמה בהירה, ארוכה יותר וחמודה.

מה צריך לעשות: לעכב באופן עצמאי לנשום בזמן השיא; לנשום על חשבון (לדוגמה, קלאסי 4-7-8), כאשר אתה מרגיש כי אורגזמה עומדת לבוא, או, אם אתה מחשיב כרגע, זה לא עובד במיוחד או distracts אותו - רק לנסות לנשום לאט יותר ויותר.

בונוס נעים: זה יכול להפוך את שני השותפים, ושניהם יקבלו תחושה נעימה, וההרגשה שאתה ממש לנשום ב Unison כרגע של הנאה ארוטית - רומנטית מאוד ומביא קרוב יותר.

מה אם אני רוצה הכפיפות במשחקי נשימה?

לדוגמה, השותף הדומיננטי יכול לשים את כפות הידיים על הצוואר כפוף, לא לסחוט, פשוט מחקה את החנק. בינתיים, השותף המשובח מעכב את נשימתו, חדה חש בלחץ הידיים על צווארו, ומקבל, למעשה, אותן תחושות של אופוריה וכפיפות, אך ללא סיכון לחיים.

אפשרות נוספת: לדבר שותף סבמי, כפי שהוא צריך לנשום, הגשת כנועה.

חסך חושי.

משחקי נשימה קשורים קשר הדוק עם אדרנלין והגשה, אחר בתוספת אותם - תחושות חריגות בגוף. כל זה נותן מחסור חושי.

במילים פשוטות, אחד השותפים לקשור את עיניהם, והשנייה יכולה ללטף את ידיו, אובייקטים אחרים (נוצות, גדילים, קרח, שמן חם, שעווה נר), כפי שהוא רוצה. אין להציג את התחושות, לציית בן הזוג מרגיש חסר אונים, בורות מוחלטת, מה ייעשה לידו, נותן אדרנלין נעימה. נערות ליווי בהרצליה

ובכן, ואם מאוד, באמת רוצה?..4

להחליט כמובן לך. אבל לפני שתמשיך עם המקרה, למען כל אותלו והדד של העולם הזה:

היבט רפואי עודף: תסמינים של חנק, שיטות עזרה ראשונה; אם אתה הולך להשתמש חבל או צווארון - ודא שהם מוסרים בקלות, פשוטו כמשמעו עבור תנועה אחת. להחזיק את השקט ואת הטלפון ביד כדי להתקשר לאמבולנס, אם משהו השתבש. דבר תנועה עצירה, כי זה לא יוכל לדבר השותף שמנים; תן השותף הדומיננטי כל הזמן שואל את הכפוף, איך הוא בסדר, הוא יכול להמשיך. אם השותף השמנת יתאי אומר את הפחד הקל ביותר או אי נוחות - בפועל מפסיק מיד.

Esquiters מוכן רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם בהחלט נדיבים ואבנים. רק זה בהחלט לא מאוחד רגעים חיוביים בעת עבודה.

ברצינות, זו לא בדיחה, זה לא ניסיון לא מוצלח להקיף על התחת - זה ממש שאלה של חיים ומוות.

להיות זהיר ומזל טוב.

Просмотров: 405 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar