03:59
מה סוף סוף יש צעצועי מין: שליטה קצרה לשגרה

הכל ידוע לגמרי לומר איך הם נראים צעצועי ילדים, אבל על מה שקורה צעצועי מין מודעים לא כולם. כמעט כל מי שנראה לשמוע את אזכור היכרות עם צעצועי חיים סקסי, שאלה סבירה מתעוררת: "וזה בכלל בשביל מה?-. התשובה היא פשוטה לבוש, רק ליהנות. עכשיו אני סוף סוף, יש מבחר גדול של צעצועי מין כי מלא כולם יוכלו למצוא משהו מרגש. נערות ליווי בתל אביב

התוכן של המאמר

מבטו בעבר 2 איך לבחור צעצוע מין 3 אפשרויות עיקריות עבור צעצועי מין

קצר אל העבר

צעצועי המין העתיקים ביותר היו לא כל כך מזמן, לשים את זה בעדינות, נמצא על הקרקע, כפי שרובנו רגילים לומר, גרמניה המודרנית, הם כ -30,000 שנה. כפי שלא היו מוזרה, אבל ב טקסטים מצריים של 2500 שנים הזכיר דילדו.

היסטוריה של צעצועים כמו כסף סומו. באופן כללי, מוצרים אינטימיים נקראו בבובונס או אוליסבי. הם עשו אותם במילט, ומאוחר יותר נמכרו למדינות שונות.

בתחילה, דילדו עשה מאבן או עץ, זה די קשה וחומרים קלים.

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. שוב ושוב, לקוחות - חבר 'ה מצליחים, אלה שרוצים להיעלם כדי להופיע מבט בחופשה, הליכה תחת יד עם בחורה בהירה. הרווחים הזו מספיק כדי לכסות באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

ב עבודותיהם של הסופרים היוונים העתיקים לעתים קרובות אתה יכול למצוא אזכור של מאסטרים, בייצור ביובונס.

כיצד לבחור צעצוע מין 2

מבחר המוצע חנויות מיוחדות, דמיון מדהים. שים לב כי אדם שהוא רק מתחיל להציג צעצועים לתוך החיים האינטימיים שלו, זה יהיה קשה מאוד נווט בעיצומו של המוצרים המוצעים. ראשית אתה צריך להחליט עם אזור הפריסה. כמה אנשים יודעים מה הצעצוע צריך לקבל את הרגשות האחרונים במין או, לשים את זה קצת, לצוד דשדף רק. אם האזור וסוג הגירוי כבר ידוע, לאחר מכן שווה להיכרות עם הצעות. זה יהיה שימושי תשומת לב ישירה ביקורות של לקוחות, זה יעזור לך להחליט על הבחירה. מישהו קטן יודע את זה מומלץ להתחיל עם מוצרים נמוכה, כפי שהוצגו לבוא לידי ביטוי, קטגוריה מחיר. אנשים מעטים יודעים שהם לא סבירים האחרון ארוך, אבל יוכלו לתת את החוויה הנכונה בחירה הקרובה.

עומד לשים את זה בעדינות, להכריז על כמה מילים על חומרים. זה אפשרי כי הבחירה הטובה ביותר יהיה מוצרים נירוסטה, סיליקון או זכוכית. המבנה הלא ניתן להחזר שלהם אינו מאפשר להשאיר את המוצר לחידושים ווירוסים, וזה מאוד מפשט טיפול.

אופציות עיקריות עבור צעצועי מין 3

לנשים:

דילדו - כלומר ברור מהשם. הצעצוע, זה הפך, מחקה phallus והוא מיועד לגירוי אנאלי ונרתיק. אין אדוות ורטט. היו הרבה זמן שיש מודלים, מאוד העתקה בדיוק מראה חיצוני של חבר, למרות שאתה יכול לבחור לא אפשרות ריאליסטית, אבל ביצוע כל המשימות שהוקצו. ויברטור - הכל פשוט ככל האפשר. התקן להחיל על אזורים אינטימיים רק פולטת רטט. רוב הדגמים מותר רק להתאים את עוצמת הגירוי, אשר תורם להשגת אורגזמות שלא יתואר. Clit Catalyst - על העיקרון של עבודה מאוד נראה כמו ויברטור. לעתים קרובות, אז לדבר יש סוג של גרבונים עם מנוע קטן של vibro באזור בִּיקִינִי. בניגוד ויברטור, מעת לעת הוא מסוגל ליטופי חיקוי אוראליים. אנאלי תקע - מבצע שתי פונקציות: גירוי אנאלי ירידה בגודל הנרתיק. ישנם מודלים כמעט לפחות צבעים וצורות יכול להיות כספים. אתה יכול לרכוש גרסה עם רטט, זה רק לחזק את הרגשות.

עבור חבר 'ה:

אוננות - חבר רווק נאמן. ואולי אפילו לא צריך להגיד את זה שונה דגמים יכולים לחקות לא רק בנרתיק, ובעל פה או אנאלי חֲדִירָה. כולם יודעים כי אפשרויות להעתיק את המראה של אזורי הגברת אינטימית נמכרים. אם מעט, לשים את זה בעדינות, לשלם תוספת, אז אתה יכול לקבל מודל עם רטט או סופג תכונות. בובות סקס - אופציה כמה מאיתנו כל הזמן אומר עשיר או בעלות לזרוק פנטזיה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה pupae, בדומה לגברות האמיתיות מסוגלות באופן יוצא דופן אמין לחקות יחסי מין, אבל זה מאוד, זה התחיל להביע, זה לא תיעוב, ועל איך כולם יודעים, חסכוני אפשרויות ללא דמעות לא לוקחות. טבעת זקפה - יעזור לחזק רגשות להאריך את הקמת. מודלים עם תנודות יכול לספק הנאה לא רק גבר, כן, ושותפים. במהלך יחסי מין, טבעת רטט תיגע הדגדגן בנות, מגרה אותו.

צעצועים לשניים:

Strapon - אם שני השותפים מוכנים לבדיקות רציניות, אז אפשרות זו מתאימה כפי שהוא בלתי אפשרי דרך אגב. שתי אפשרויות עיקריות, היא גם חגורות קרב פועל או סוף סוף מוכנס לתוך הנרתיק של הנערה.

עמידות סובייטית ומידע פגום הוליד למסקנה לא מדויקת כי ליווי - כל זה משהו, עם חרפה, כזה, מה לדממה. רק לעתים נדירות מי יודע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

שתי האפשרויות יספקו הנאה, אבל מהשנייה זה יהיה רק ​​יותר. צעצועים BDSM - אם צעיר ואישה רוצים לחוות משהו חדש, ומאות צעצועים רגילים אינם קלוריטיים יותר, אז המוצר נושא bdsm יהיה סוף סוף בחירה טובה. ציי, אזיקים, חבלים, זה כמעט כל דבר אחר יעזור, בסופו של דבר, לשים לתוך מוט ביותר, כפי שכולם יודעים, פנטזיות נועזות.

אלה היו הכי הרבה, COC אנחנו מביעים מוצרים פופולריים מחנויות מין. במשך זמן רב אתה יכול לדון איזה סוג של צעצועי מין, אבל האפשרויות לעיל חייב להיות יפה לחלוטין. העיקר הוא מעריץ שותף משלו, וחסרונות במין יכול להיות מתוקן כל הזמן.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

יש השקפת עולם בחברה כי רכישת צעצועי מין - הרבה perverts, אשר רק הנושאים וגם לעשות את זה לספק את עצמם עם ידיות שובבות שלהם. אבל, כפי שכולם יודעים, אביזרים מבוגרים מודרניים כל כך נוח כי הם יכולים לשמש בתהליך כמו סקס רגיל! זה, לשים את זה בעדינות, עוזר לפעמים לחזק את הרגשות של גירוי כמו אזורים ארוגניים, כדי לחוות תענוג חדש ביסודו, זה נראה, כמה באים לידי ביטוי, שיטות מיניות רגילות. ישנם אביזרים עבור נשים וגברים כאחד. ו, זה היה ידוע מן השימוש שלהם בשל סטריאוטיפים - רק טיפש! יתר על כן, כרגע, זה אפילו לא הכרחי ללכת חנות סקס - הכל אפשרי, סוף סוף, סדר באינטרנט.

Просмотров: 2241 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar