01:11
ספרים אהובים על אהבה ומין.

לפתח שלהם פנטזיה והעולם בעולם של שמחה קרנת לא יכול רק על פורנו, לפעמים רק לקרוא כמה ספרים על סקס. רומנים דומים הם לעתים קרובות מודפסים עבור נשים, כך מיידן, שקוע בעולם של חלומות סקסיים, יכול לקחת משהו משם משהו שימושי ומעניין לגלם את זה בחיים האמיתיים.

התוכן של המאמר

1 זוכה של תרשימים: 50 צבעים, כפי שאנו מבטאים אפור 2 עמנואל 3 רומנים אחרים, סצנות שממנה ניתן ליישם 4 אילו סצנות צריך לחזור?

זוכה של מצעד פגע: 50 צבעים של אפור _ _ 50

כנראה האיש הנדיר ביותר לא שמעתי על סדרת הספרים אריקה. ג'יימס תחת הכותרת "50 צבעים אפור. ברור לכולם כי ספרים אלה על סקס יכול להתקשר הכי חם ו פולחן בהם, בהכרח, יש משהו ללמוד.

הפך לפופולריות סיפורו של הבחור והנערה בקולנוע בעת צפייה בסרט שנלקח על ידי הספר הזה. אין ספק, ראוי להזכיר את העובדה כי הגברת ראה כריסטיאן גריי - הגיבור הראשי, לא רק מדהים, אבל עדיין עשיר נותן לה מתנות יקרות, אשר הבחור השיב "תראה, מה שהיא עושה בשבילו וללמוד.

תקף, שווה את זה להדגיש כמה דברים מהסיפור הזה ולהביא אותם בחיים שלך, כדי לשנות מין, להשיג את המיקום של השותף ולהגדיל אותו עניין באדם שלך.

כמה רגעים מ ספר זה אינו ישים איזה זוג יכול, זה הפך להיות אפשר לחזור על חדר השינה שלך, כי זה לא הקפד להיות כריסטיאן אפור בסגנון אנסת.

הקבלה הראשונה כדאי להשתמש - מחייב באמצעות עניבה. גבר או גברת מקרה זה נשלט, ולכן, רגשות חדשים חווים. בֶּאֱמֶת את רצונו של הנערה, אתה יכול גם לקשור את העיניים שלך, בסופו של דבר, לקשור יחד קרסול. צריך להגיד מה הדבר העיקרי עבור שני השותפים כזה משחק בסוף נראה רלוונטי.

קבלת פנים שנייה זה שווה מאסטרינג זוג צעיר - היכולת לקיים יחסי מין לפחות מה המצב כל הנסיבות. כי בספרים של עמנואל הרבה פרנק סצנות, אז הם לא יהיה משועמם. רומי שערורייתי דוד לורנס "Musotek ליידי Chotterley" גם, לשים את זה בעדינות, יכול להיות מקור השראה כמעט לכל זוגות מודרניים. הבורא השפיע על ההיבטים העיקריים של החיים, אבל גם נפל לתוך הקריינות סכום עצום, כפי שרובנו התרגלו לזה, סצנות מיניות, עבור החזרה של אשר לא צריך שום דבר מיוחד.

בלידה מוסמכים לחלום לשתף פעולה עם עשיר ישראל. כולם נדיבים ומנומסים. אבל אלה לא צד אחד בלבד כאשר עובד.

לא לכל אחד לא סוד הוא זה כדי ליהנות מחבר חבר, זוג יכול ללכת לטבע, או להישאר בבית, ליצור בחדר אווירה חמה, חמימה.

גברים או ליידי יכול ללטף שותף על ידי הצבת בפיו קוביית קרח קר. רגשות חריגים מובטחת.

גם שווה את זה, לבקר סקס - חנות ולבחור כמה צעצועים. לא בהכרח ללכת תלוי ואחר "עינויים", אבל לקנות, איך אנחנו תמיד יכולים לדבר, כל כך מעניין, בסופו של דבר, הנושא, כמו כדורי נרתיק או אפילו תקעים, plugs, עולה כל זוג. לכוון את תשומת הלב למה שהם יישום יכול מאוד להשתנות ולקשור חיים אינטימיים.

על הנוף של פסיכולוגים, משחק, כפי שהוטל, סצנות מיניות של ספרים יכול להיות חיסכון אמיתי עבור זוג, איזה מין איבד תשוקה לשעבר. רוב הגברים אוהבים משחקי תפקידים, ו נראה שהגברת היא להשתמש במצב, השתנתה בגיבורה זו או אחרת של הספר, לאחר שניסה על תפקידה ומציע אפשרויות שונות לאירועים - סקס בבית, ב רחוב, במעלית.

עמנואלי

ספרים על סקס יצאו מוקדם יותר, ולפני בואו של הפופולריות של הסדרה "50 צבעים של אפור" אוהבי ספרות מינית נקראה על ידי ספרים על עמנואל, בורא עמנואל הַצָתָה.

סצינות סקסיות ב הרומן הזה מתואר למדי בכנות, לא בהכרח ללכת מוזיאון ללא גרבונים כדי לקבל הנאה בלתי נשכחת, רק מספיק קרא את הספר יחד עם השותף. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הגברת יכולה לקרוא עבור אדם יותר רגעים ארוטיים ובפעם זה, לשים את זה בעדינות, לשחק עם נעל, זן מחולצה, או אפילו זה הפך, להיות קודם, כפי שישבנו איתך, גבר הוא 100 אחוז של Nagya ולהמשיך לכאורה כדי לעורר אותו, קריאת טקסט חם.

אתה יכול להציע האיש הוא המשחק המעניין ביותר - פתח את דף Waobum מהספר וחזור עליו, מה שנכתב בסצינה. גיבורי הספר משם הם מוצאים זה לזה, אפילו במקום בחיים, זה בא, כפי שישבנו בזמן, הלהקה השחורה, ו קשיים הם rawd אחד אחרי השני. סקס טוב מסוגל לא לפתור קשיים, ואז, באופן כללי, לגייס גבר ולגברת מצב רוח, וזה גם מאוד עקרוני. 3 ויפה קבלת פנים מעניינת - מבוא במהלך בדיחה קלקית של תרופות - צעיף משי, קוביות קרח.

רומונים אחרים, סצנות אשר יכול גם להיות מגלם 2

הספר "str Tosses "אחד הכותרת שלו אומר שממנו אתה יכול להדגיש הרבה דברים מעניינים. ראוי לציין כי בעבודות אלה הוא התמקדות ב הצד החושני של היחסים ועל החוויות הנובעות בין האיכר ואת הגברת. רומן זה יכול להיקרא פסיכולוגית מאוד וזה לא מתחרות מתאים לזוגות, שבה הופיע משבר קטן במערכת היחסים.

זה בלתי אפשרי שלא לדבר Nabokovskaya לוליטה - אחד הדתיים יותר, כפי שהיינו לקרוא, הרומנים האהובים, אומדן סצנות Eurotome.

סצינת Kona נראה מסוגל לחזור?3

אפילו אוהבי פנטזיה - ספרים, ובמיוחד, Sapkovsky, יכול לגלם כמה סצנות ארוטיות. 1ST מהם מתואר די קפדני. לחזור שלה בחיים האמיתיים, זה שווה מאוד מרגיע וחודר את רוך של כל אחד לחבר. נהדר, ולא גבר מניח את ידיו על מותני הגברת, יללוף שלה, נשיקה ולחא כפיים.

תיארתי מאוד מעשי הנערות שמסוגלות, בסופו של דבר, לגרום לאדם להביע, עניין תוסס ומיני מתח - פרסום, נשימה תכופה, מתח בזרועותיו, לא רע מחווה - תן את הציפורניים בעור שלו על הגב, לגרד גבר קצת. למרות כי מחווה זו היא ישנה כמו עולם, זה מאוד הזמן לפעול על בחורים גורם להם לשכוח את כל דבר בעולם, לא לספור את הנבחר שלך.

בסצנה אחרת Sapkovsky מתאר את הרגע הארוטי הבא - שותפים הם בריכוז מאוד בעדינות לנשק אחד את השני, נהנה איך אנחנו עולים בקנה אחד איתך, כל רגע נעשה יחד. מעניין, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקריאה, prelude unhurried מתפתח לתוך האסון האמיתי ביותר גיבורי הספר הם סוף סוף נופלים על הגבעה של ספרים, מוותרים תשוקה. הכל כבר מזמן ידוע כי אותו יכול גם לקחת אמת.

תחזוקה של גברים עשירים - המקרה הוא מורכב מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. פשוט להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המצב יעשה חברה נעימה.

לא למישהו לא סודי כי האיש והגברת, באופן כללי, החל איך אנחנו רגילים לקרוא, לא מתוחים נשיקות חושניות, ללטף, והצטיינות מאוד באלימות, למעשה, מתגנבות Crapug על חבר רשרוש של תשוקה.

כמה אינטימי הסצינות היו מתוארות מאוד בספרים ג'ורג 'אמדה, למשל, ב "תרזה באטיסטה". למרות העובדה כי הגיבורים חיים חדר מרוהט היטב, התשוקה שלהם אינה מפריעה. זוגות מודרניים יכולים חזור על חוויה זו, משליך מזרון לרצפה. לרוב זה פותח כמה מרווח לתמרון.

אהבה צריכה ללמוד מ קלאסיקות, כי זו דרך טובה לדלל את השגרה, להוסיף מינית מה המקרה - איך חדש ויוצא דופן. זה ברור מאוד, מה בדיוק שווה את הסצינה "נעלם הרוח ", כאשר החולשה המלאה הוזנה והגברת הרגשתי זבובים איפשהו. אדם כל כך לדבר זורק את ראש הגיבורה ונשיקות חם שלה, מכריח אותו להתכרבל. חזור על הסצנה ניתן לחזור, זה לא משנה איזה זוג.

ליידי אולי להציע את משחק השותף שלך - היא מדפיסה על כרטיסים סצינות ארוטיות, שותפים בחר כרטיס וחזור על מה זה מְתוּאָר. מעניין, משחקים ארוטיים הם חולשה של כמעט כל הגברים, כך עם גברת כזו נראה ממהר בהחלט.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה דירות דיסקרטיות בתל אביב

עם תשוקה, תאווה, מאוד, כמו אנשים רגילים להביע, על ידי תיאור מרושע של סצנות המיטה. זה ישירות מה עושה מיליוני נשים ברחבי העולם. אין ספק שלא משנה מה הקורא של רומנים ארוטיים לפחות פעם אחת דמיין את עצמה באתר של הדמות הראשית, חולמת רק כדי להיות בזרועות של גברים המציאו.

מה זה מחובר? רק בספרים של הקוראים, בסופו של דבר, מחפשים את מה שהם לא, לשים את זה קצת, לתפוס בחיים האמיתיים. בדרך כלל בספרות מתאר עניינים מושלמים. עם סיבובים בלתי צפויים, אשר ב 99% מהמקרים הושלמו לטובת הדמויות הראשיות.דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. לא מספיק מי יודע מה עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות, התברר לפתור קשיים בחיי המין. רומנים ארוטי כבר לא מאה שנה, כמו רבים חושבים, פופולריות ללא שינוי בין הגברות.

Просмотров: 122 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar