03:59
ולשקול את זה אורגזמה פנטסטית, ואת שמו להשפריץ

יש בנות שאינן חותמות אורגזמה.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה מסובכת נפשית. האנשים העשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. פשוט להזמין Esquiten, אחד יהיה להדגיש את המצב יהיה לאסוף חברה חמודה.

בכלל. בעור שלהם, שום נערה לא היתה רוצה לסיים את היכולת לסיים. אבל, מבין הבנות האלה שעדיין יכולים ללכת לשיא הנאה, לא מעט של אלה שחוו אורגזמה פנטסטית באמת, וכמה אפילו גמירה. איזה סוג של גמירה או אורגזמה הזרקת דיו הוא יהיה להבין את זה עוד יותר במאמר.

התוכן של המאמר

1 מהו אורגזמה הזרקת דיו? 2 איך להשיג זאת? 3 למה זה לא מצליח לחוות את זה? 4 מה התוצאה?

מהו אורגזמה הזרקת דיו?אני

מתברר כי כמה נשים עלול להסתיים כמו בחורים - מטוס. סוג זה של אורגזמה נקרא "Squirt". Skwig הוא אחד השבעה עשר סוגים של אורגזמה, אשר מסוגל לחוות את הנציג של המין היפה וגם את ההרגשה הבהירה ביותר. הוא מורכב בשפיכה עם נוזל בצורת חומצה לבנה שפורסמו מן השופכה. שלא כמו דגדלי, שנמשך עד חמש שניות ונרתיק, מרימה עד שבע שניות, מקדחה גברת, תשומת לב, כמה דקות.

זה לא מפתיע שכולם רוצים לחוות אותו. נציגי מין יפים רבים לאחר הגמירה מתחילים להביך ולהפחיד, חושבים שהם מתוארים. ולעשות את זה לשווא. עבור כמה גברים, זה סוג של יחסי מין שלמה מן הנערה נראה את השבח הגבוה ביותר. עדיין רוצה! זה לא יהיה מדומה.

עבור אישה, זה הגבול של חלומות, כמו תחושות במהלך הגמירה היא פעמים רבות על התחושות שהושגו מאורגזמה געזית ו נרתיקית באותו זמן.

כיצד להשיג זאת?2

עם זאת trite זה נשמע, אבל זה אפשרי להשיג אורגזמה הזרקת דיו עם גירוי של נקודה G. אבל זה לא מגביל. יש צורך גם לשלם הרבה תשומת לב כמו דגדגן ואת כל הגוף של השותף. סקסולוגים מייעצים כיצד "להתחמם" לפני. נערות ליווי במרכז

טיפ עבור בנות: ברגע שאתה מרגיש שהם נפל עד גבול - לשאול שלך האיש נכנס לאצבע המדד בנרתיק ולהפוך אותם מתקדמים כאילו הוא קורא למישהו ממעמקי הסוג שלך. באותו הזמן ללטף את עצמך.

הצעד הבא לקראת אורגזמה פנטסטית צריך להיות יחסי מין. לעשות את זה הכי טוב בתנוחות אלה שבו שותפים הם הכי הרבה מרגיש אחד את השני. במקביל זה גם הכרחי לעסות את הדגדגן. אם אתה עושה הכל נכון, בקרוב השותף ירגיש את הגישה של הגמר שלה. מרגיש כאילו זה נראה השתן. לא שווה את זה באותו זמן.

יותר רגשות ישוחררו בחוץ, הרגשות הבהירים יותר יחוו את הילדה. כמו בונוס, פונה לעתים קרובות לתוך רב רוסית, שממנו הוא פשוט בלתי אפשרי לשלוט בעצמו. אחרי כך הדבר היחיד שרוצה - לקחת אמבטיה חמה לישון. עבור רגשות ורגשות צבעוניים כאלה, השותף עדיין יהיה אסיר תודה לאיש שלה, וכל החברים שלה יתחילו מיד לקנאת.

למה לא לקבל את זה לחוות?3

בסיסי הסיבה, כמו תמיד, הוא גבר. לנצח הם אשמים לנשים. אבל הנה זה לא קול ריק. ללא שם: ללא שם: לחשוב רק על עצמו שותף בקושי יוכלו להביא את הנערה לפחות לאורגזמה הדגדית, שלא לדבר מטוס סילון. חבר 'ה רבים יודעים פיזיולוגיה גרועה מאוד של נציגים סקס יפה ומכשיר של איברי המין שלהם. לכן, התיאוריה הראשונה, ו כבר מתאמן.

השני ל בעיה שכיחות - פרטנציאלי רשלנות. אם אין להשלים אמון והבנה הדדית - שכח צורה כזו של אורגזמה. עדיין לא Dorosli במונחים מוסריים (שחקניות פורנו לא נחשבים, יש להם מערכת אחרת). אבל אם פתאום אישה ו להתקרב אל הגמר, לא על ידי מתן יהיה הרגש שלו היא יישאר על שוקת השבורה.

Podgery I חוסר הביטחון הוא השלישי ברשימה, אבל בין הראשונים הסיבה לא לאפשר לחוות רגשות בהירים. הגברת יכולה פשוט לשקול בעצמך לא ראוי לתחושות אלה, לא בסדר ובדרך כלל "ומה שמגיע לי?-. כמו כן, אם במהלך מין לנסות לחשב את השורש הריבועי של שלושה - לא לחכות שביעות רצון וטוב יותר ללכת לישון.

אל תפחד לְתַאֵר. כן, בתחושות, זה כמו שתן, רק הנה נוזל בכלל אחר, וזה יהיה יותר נעים. גברת כי יהיה בלתי מתוכנן לבוא Squirt, יכול פשוט לכתוב את זה עבור שתי כוסות תה לארוחת ערב ולשמור על הדחף.

מהי התוצאה?4

להשיג פנטסטי אורגזמה בהחלט אפשרי. אבל בשביל זה שווה לנסות לנסות. רצוי לדון הכל מראש עם השותף שלך, להתכונן, ולאחר מכן עבור אל היעד.

כדי לבצע מטרות יליד בישראל קל, במקרה שאתה מודל מסוגנן מאוקראינה. אתה יכול ללמוד בישראל כיום בתחום הפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי להרוויח חודש מ 4,400 $.

כאמור, ביטחון מוחלט נחוץ זוג, ולפני זה זה קורה יותר קשה מאשר את הגמירה. לא לנסות עינויים, ועל הביקוש לא פגע באף, כך, גם אם הניסוי לא הוכתר הצלחה מהפעם הראשונה, אתה צריך להמשיך ניסיונות ופשוט ליהנות חבר חבר.

Просмотров: 88 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar