23:36
8 דברים המתרחשים עם הגוף, אם יש לך הרבה סקס

סקס הוא לא רק שיעור נעים לשניהם, אלא גם שימושי עבור הגוף שלך. במהלך הקרבה ולאחר התרחשות האורגזמה, האורגניזמים הדרושים של הורמונים מיוצרים, אשר יש השפעה מועילה על המצב הכללי.

התוכן של המאמר

1 8 תגובות הגוף

ישנם מספר מחקרים המציגים כמה טון שרירים משתפר, מערכת הלב וכלי הדם הופך ממהר, ואת מצב הרוח משתפר.

כמו כן, אם יש הרבה מין וזה באיכות גבוהה, הגוף יכול להראות תגובות מעניינות שאתה לא יכול להתבונן.

8 תגובות הגוף 8

סקס הוא בחלק מהחושים לוח הקסם של כמה מחלות פיזיות ונפשיות, אז אתה לא צריך להזניח את משמעותו בחיים שלך.

אלמוות הוא, למרבה הצער, לא ייתן, אבל בריאות טובה - כבר בונוס טוב.

הנה התגובות הבסיסיות של הגוף שלך, שבו אתה לא יכול לדעת:

מגביר את הרגישות ל- IMP.

אולי לא התגובה הנעימה ביותר, אבל זה לצערי שם. נקבה microflora - דבר רך מאוד, אז אתה צריך לטפל בה תשומת לב רבה. פעולות מיניות תכופות עלולות לגרום לזיהום בדרכי השתן (IMP).

אבל רק אם לא תסיר גירויים. אתה יכול למזער סיכונים אם אתה והשותף יעמוד עם כללי היגיינה היסודי (להתקלח לפני סקס). כמו כן, לשתות יותר מים ולא להחזיק את הדחף כדי perseve: לעשות את זה מיד ברגע שרציתי.

גם הסיכון לפיתוח של FM יסייע למנוע השתנה מיד לאחר יחסי מין

אצל גברים, השופכה מבצעת הן תפקוד מיני ושן, ולכן יש להם סיכון להספגנות של רומיות;

סוויפפינג הופך לתופעה רגילה.

במהלך חיכוכים, חומר סיכה בולט. ואת ההתרגשות חזקה אינטנסיביות גבוהה יותר, כך סיכה מייצרת את הגוף. זה הכרחי, כך שאין microtrav הנרתיק. לכן, אין שום דבר לבלבל אם, בנוסף לסטירות הרגילות של הירכיים של גברים על הישבן שלך, תשמע את הצלילים squabble.

זהו תהליך נורמלי, וזה אומר שהכל איתך בסדר ובגוף עובד. אגב, כמה גברים נראו מרגשים מאוד את הצליל הזה, וגם מגביר את ההערכה העצמית, כי המחשבה נראית כי זה האיש אילץ את הגברת שלו "זרימה".

ואם אתה אדם, אז יש: אתה טוב. לכן, להחזיק את האנוזות שלך, לא משנה כמה מצחיק נראה כמו צליל;

מין מוביל למין נוסף.

לעתים קרובות יותר יש לך סקס - הכי אוהב שאתה רוצה אותו. הורמונים המיוצרים בתהליך מגיעים לתרופה. כל זה "קוקטייל" מאפשר לך לקבל שום דבר דומה, גורם הרבה יותר.

הליבידו הוא עולה באופן טבעי, הרקע ההורמונלי חוזר לנורמה, והרצון לקיים יחסי מין מופיע יותר ויותר, ולפעמים אפילו בזמן המתאים ביותר. סיכה מתחיל להתבלט גם ללא חיכוך, סיכה את איברי המין, אשר נבדל עוד על ידי גירוי.

גברים, לא בזמן הנעלם זקפה, יכול לבלבל קצת.

סובייטי שאינם פנסים וחוסר מידע הולידו מבט שגוי כי ליווי הוא בהכרח משהו שערורייתי, כך, על העובדה הזאת חייב להיות שותק. אבל לעתים נדירות מי יודע כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי לגמרי עם זנות.

אבל, זה קרה לך כל כך הרבה. רק לשמוח שיש לך צורך בריא כזה.

כמו כן, כמות גדולה של מין מחזקת חסינות מערכת העצבים. זה לא סיבה לעשות אותם יותר?

העור של הפנים יכול redden.

זאת בשל העובדה כי במהלך המין הלחץ עולה, הכלים מתרחבים. ו, כי על הפנים הם ממוקמים קרוב מספיק לעור, אדמומיות מתרחשת. במקרים מסוימים, הם יכולים להתפרץ, והפנים יישארו סינוקים במשך זמן מה, להיות כל סומק בריא.

המינוס הוא שאתה לא יכול באמת ללכת ללכת עם פנים אדומות ולא מורשה עשוי להיות מעוניין, אם אתה מרגיש בסדר. ותוספת - זרימת הדם עקב מין תכופים משתפר. לכן, עם חיוך מסתורי אתה יכול לענות בבטחה כי אתה מרגיש יפה;

סף כאב עולה.

סף הכאב הופך להיות גבוה יותר בכיתות אהבה, ואת קרוב יותר לאורגזמה, יותר טוב זה הכאב הוא dulled. לכן כמה נשים רוצה "במדבר", כך שהוא פגע מגוחך או אפילו המציא. כאב, אם בכלל, אז גבולות בהנאה.

כמו כן, לא נעים בחיים הרגילים של מנה של פטמות או snaps במהלך המין ייקח יותר הנאה מאשר אי נוחות. אבל אתה לא צריך לשכוח זהירות, כדי לא להביא פציעות.

במיוחד זה צריך להיות נשלט במהלך סקס אנאלי. כאב, אולי dulled, אבל הסדק מקבל בתנאים כאלה הוא קל מאוד. ואת מין הבונוס יכול להיפטר תחושות כואבות במהלך הווסת;

יש מצב של הרפיה עמוקה.

כאמור, במהלך מין, הורמונים שונים מפותחים, כגון אוקסיטוצין, נוראפינפרין, סרוטונין, אוסופסין ופרולקטין.

ישראל אין מקום לדעות קדומות, בעוד מדובר בעבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מבינים כי היום Esquiten הוא רק מלווה שותף באירוע, שומר את השיחה ואת מודל ליווי בכיתה VIP הוא סימן של המצב.

לכן, תחושה של עייפות פיזית מתווספת להרפיה מלאה של הגוף כולו, במיוחד לאחר אורגזמה.

נשים נוטות להאשים גברים בחוסר סבלנות כשהם מבקשים להתחמם אחרי מרתון האהבה. אבל מדעית, כולם כבר הסבירו. כן, ואני עצמי זוכר, אתה לא רוצה פשוט לשקר לאחר פריקה באיכות גבוהה ולא לזוז במשך זמן מה?

וגברים יודעים עכשיו שהכל בסדר איתם. אבל אם יש לך רצון בלתי נסבל להתנתק, לחבק את השותף שלך לפני זה;

רצון פתאומי עשוי להופיע.

זוהי בעיה נפוצה למדי. אישה מנסה להשתין ולהתחיל להתמקד רק על זה, לשלול את ההתרגשות, הנאה והזדמנויות כדי לקבל אורגזמה.

ולפעמים הרצון לצאת לצורך קטן הוא הגישה של אותו אורגזמה. בתנאי שלא שתיתי יותר מדי נוזל, הנרתיק שלך הוא די רטוב, הלכת לשירותים מול חוק המין, אתה יכול בבטחה ליהנות הגירוי של נקודה G ב.

אחרי הכל, זה גירוי של נקודה זו של הנאה שגורמת כגון "תחושות מעניינות". דאגה היא במקרה שיחה כזו מלווה בכאב. משמעות הדבר היא נוכחות של דלקת, שהיא סיבה להתייעץ עם רופא.

ובכן, אם בכל זאת, זה קרה שאתה בוכה בו זמנית עם אורגזמה, אז לא לדאוג. שום דבר נורא קרה. רק עכשיו צריך לשנות את הסדינים, אבל אדם אומר שזה היה גמירה.

במקרה זה, גברים לא שווה לדאוג: יש לך פונקציה מגן כי לא ייתן לבכות במהלך זקפה;

פי הטבעת ילמדו באופן עצמאי.

סיכה הוא באמת עומד בכמויות קטנות, יצירת סרט מגן. אבל זה לא מיועד לבעין מינית מלאה. נוכחות של "חומר סיכה" כזה אומר כי הגוף הוא פשוט מוכן לתהליך ריקון. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%92%d7%91%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d/

עם זאת, זה טוב לבריאות, מאז הגנה נוספת מפני סדקים הפסקות מופיע.

אז עכשיו אתה יודע קצת יותר על התגובות של הגוף שלך תוך כדי אהבה. אתה יכול להעריך את היתרונות של תהליכים אלה ולהבין איך כמה מהם יכולים להימנע.

אבל כמה, להיפך, אתה צריך להפסיק לפחד ולתת להם בשלווה לעולם של סקס גדול.

Просмотров: 178 | Добавил: mistimckeeluf | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar