ביחסים, לא רק חיי מין חשובים, אלא חיי מין טובים ואיכותיים. שניהם בצמד צריך ליהנות ופריקה. אצל גברים עם זה, כפי שאתה יודע, הכל פשוט. ורבים מהם מאמינים בטעות כי הנקבה עדיין רק.

התוכן של המאמר

איש אחד לא מגיב להיעדר האורגזמה שלי

באשמה ובנשים עצמם בחלקו. מאוד "לשעבר שלו" אשר שולל על ידי חיקוי של אורגזמה. אז עכשיו הוא מאמין שהוא לא צריך להתאמץ. ואם אתה לא מסיים, זה אומר שזה משהו לא בסדר איתך.

אדם אינו מגיב להיעדר האורגזי שלי

אז, אתה לא רוצה להיות רמאי לשמירה על אגו זכר שברירי. אמרת הכל כפי שהוא, רוצה לעשות את החיים האישיים שלך מלאים מלא, ו ... הכל. אין תגובה. ולא ניסיונות לתקן את המצב.

או, אם הניסיונות היו, אבל לא הצליחו, זה לא הרבה אכפת. אתה לא לבד עם בעיה כזאת.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. שוב ושוב, הלקוחות הם בחורים מוצלחים אשר הולכים לנצח אותו במבט בחופשה, הליכה ישירות מתחת היד ע ... Читать дальше »
Просмотров: 164 | Добавил: mistimckeeluf | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)

למין האחורי בין יחסי הגברות שונה מאוד. מישהו מתרגל אותו רק לפעמים כמו קידום עבור האיש שלו. טוב מאוד להקצות מה שמישהו ניסה פעם אחת ונשבע לעצמו שזה לא יקרה שוב. ראוי לציין את זה טוב, ומישהו זה סוג של קרבה נראה לאהוב.

התוכן של המאמר

1 למה נשים אהבה אנאלי? 2 מהם המחקר והפיזיולוגיה

האם יש תנאים מוקדמים ולמה היכולת, לשים את זה בעדינות, לקבל את ההנאה האמיתית של אנאלי? מהו הסוד, איך אנחנו רגילים לקרוא, אורגזמה אחורית? הבנתי ומוכנים לחלוק את התשובות איתך.

למה נשים אוהבות אנאלי?אני

כל דבר באנטומיה.

באופן טבעי, כל הנשים הן בהחלט כפי שאנו מבטאים, שונים, כמו גופם. מה שנקרא הרגליים קליטוריס יש גם אורך שונה, ומישהו יש מספיק זמן. חלק זה של הדגדגן עשוי להיות ממוקם בצורה כזו שהיא לוקחת, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, פי הטבעת לבד. בהקשר זה, במהלך החדירה ... Читать дальше »

Просмотров: 313 | Добавил: mistimckeeluf | Дата: 07.07.2022 | Комментарии (0)